וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: לליגה חוקים משלה

ברצלונה נקמה בסביליה על ההדחה מהגביע עם 0:4 בליגה, מסי כבש שער 100 במדי הבלאוגרנה. ריאל הפסידה לבילבאו 1:0

המחזור ה-18 בליגה הספרדית נפתח הערב (שבת), ושלושת המשחקים הראשונים בו הבטיחו אקשן, דרמה והמון אמוציות. במשחק הראשון של המחזור גברה אוסאסונה 0:2 על אספניול ובן סהר (68 דקות) וזה היה רק המתאבן למנה העיקרית שהעניקה לנו הליגה זמן קצר אחר כך.

בסן מאמס הגועש והלוחמני בבילבאו אירחה אתלטיק הבאסקית את יריבתה השנואה ריאל מדריד לקרב ייצרי וטעון משמעויות חברתיות, פוליטיות וכן, גם ספורטיביות, והשיגה ניצחון 0:1 יוקרתי וחשוב מפז.

מאוחר יותר ברצלונה ניצלה זאת עם ניצחון 0:4 על סביליה בקמפ נואו, שלוש נקודות שהקפיצו את הפער שלה מריאל לחמש, כשבשער השלישי מתכבד לאו מסי כדי לציין 100 כיבושים במדי הבלאוגרנה בכל המפעלים.

אתלטיק בילבאו - ריאל מדריד 0:1

ראול וחבריו טעמו להרף עין את טעם המקום הראשון כשניצחו ביום ראשון 0:2 את מאיורקה, וטעם הפסגה הטריף את חושיהם. ריאל ידעה כי לברצלונה מחכה קרב קשה נגד סביליה, אלא שכדי לחלוף על פני הקטאלנים, אפילו באופן זמני, הם היו חייבים קודם כל לנצח במקום הכי קשה עבורם מלבד הקאמפ-נואו: איצטדיון סן מאמס הלוהט בבילבאו. הבלאנקוס נאלצו להסתדר הערב ללא גונזלו היגואין, שייעדר עוד שלושה שבועות עקב פציעה, וכן ללא ואן דר וארט, פפה וממאדו דיארה (שנמצא באליפות אפריקה), אלא שגם כל אלה לא היו יכולים להוות תירוץ ליכולת הדלה שהציגו הלבנים הערב.

על אף החסרונות, עדיין עמד לרשות מנואל פלגריני הרכב חזק, והוא העלה הערב את קאקה, רונאלדו, וקארים בנזמה בחלק ההתקפי, בתקווה שהאחרון ייכנס לנעליו של חלוץ נבחרת ארגנטינה. עם זאת, הפתיחה היתה כולה בילבאו, ולאחר נסיונות של גאיזקה טוקרו בשתי הדקות הראשונות, הגיע האות לחגיגה בדקה השלישית, כאשר פרננדו יורנטה היה ראשון כדי לנגוח כדור קרן, ולקבוע 0:1 גדול לבאסקים. ריאל ניסתה לחזור לעניינים, אלא שהחמצות של רונאלדו ולחר מכן בנזמה, שמצא רק את הקורה, מנעו מהם את השוויון. הבלאנקוס המשיכו ללחוץ גם במחצית השניה, ובדקה ה-77 נכנס ראול כמחליף במקום בנזמה, אלא שגם הסמל הגדול לא הושיע, וצרת הרגל המסיימת שוב באה לידי ביטוי. בילבאו מנצחת 0:1 גדול ויוקרתי את יריבתה השנואה, בעוד ריאל מדריד, מנגד, בצרות צרורות.

ברצלונה - סביליה 0:4

מספר ימים אחרי שהיא הדיחה את הקבוצה שזכתה בכל תואר אפשרי ב-2009 מהגביע הספרדי, נחתה סביליה בקמפ נואו עם כוונות להפתיע את ברצלונה גם בליגה. אבל הקטאלנים ידעו שניצחון יגדיל את הפער מריאל מדריד בצורה משמעותית ובכלל, שהליגה זו הליגה וזה סיפור אחר לגמרי.

במחצית הראשונה הכל עבד לפי התכניות של האנדלוסים, אבל במחצית השנייה הכל השתחרר והשחקנים במדי הבלאוגרנה החלו לרחף על המגרש, כשבדקה ה-49 כבש ז'וליאן אסקודה שער עצמי בסופה של פעולה הגנתית גרועה של האורחת, אחרי שז'ראר פיקה פיספס בבעיטה הראשונה. בדקות הבאות בארסה השתעשעה בתוך הרחבה של סביליה, ניהלה משחק מסירות מסחרר ונהנתה מהכדורגל הטוב שהיא יודעת לשחק.

למרות דקות מצוינות, ברצלונה לא הצליחה לכבוש את השני ונראה היה שהאורחת, שיצאה מחדר ההלבשה חסרת ריכוז, הצליחה לייצב את השורות. אלא שבדקה ה-70 העבירה בארסה עוד שיעור בכדורגל, כשפדרו עשה תנועה אלכסונית לתוך הרחבה ובילבל את ההגנה הלבנה, צ'אבי מצא אותו במסירת עומק מבריקה והקשר הצעיר הקפיץ מעל אנדרס פאלופ וקבע 0:2, תוצאה שכבר לא העמידה את הניצחון של המארחת בספק.

בדקה ה-85 הגיע תורו של לאו מסי, שכבש את השער ה-100 שלו במדי ברצלונה ובתוך תוספת הזמן הוא הוסיף את ה-101 ואת ה-0:4 וסגר ערב נהדר עבורו ועבור הקבוצה שלו.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

אוסאסונה - אספניול 0:2

אחרי הניצחון החשוב 1:2 על סראגוסה והצטרפותו של החלוץ פאבלו אוסבלדו (נכנס כמחליף במחצית השנייה), באספניול הגיעו מאוד אופטימיים למשחק בפאמפלונה. שחקני אוסאסונה, שלא ניצחו בחמשת המחזורים האחרונים, דאגו להוריד אותם מהר מאוד לקרקע. בן סהר חזר להרכב, לראשונה מאז תחילת דצמבר, אבל ראה את היריבה כובשת צמד מהיר.

בדקה השביעית היה זה חואנפראן, ששיחק באספניול לפני ארבע שנים, שהכניע את כריסטיאן אלברז הארגנטינאי. שתי דקות לאחר מכן נגח וולטר פנדיאני את השני, כשבשני המקרים חבייר קמוניאס היה על תקן הטבח. שתי הקבוצות איבדו שחקנים בהרחקות - אוסאסונה את רופר (41) ואספניול את פקונדו רונקאגליה (49) - אבל גם זה לא הביא למפנה במשחק. סהר הוחלף בדקה ה-68, במשחק בינוני בו סיכן את השער פעם אחת בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully