וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלנה דמנטייבה זכתה בטורניר סידני

הרוסיה הוכיחה כי היא מוכנה לאליפות אוסטרליה, אחרי שהכניעה את סרינה וויליאמס 3:6, 2:6. גברים: בגדאטיס בגמר

אם מישהו תהה באיזה כושר תגיע אלנה דמנטייבה לאליפות אוסטרליה הפתוחה, הרי שהרוסיה סיפקה תשובה מוחצת היום (שישי) בגמר טורניר סידני (משטח קשה, 600 אלף דולר). דמנטייבה הכניעה את סרינה וויליאמס 3:6, 2:6 ויכולה להיות מרוצה מאוד מפתיחת העונה שלה, תוך שהיא מערערת מעט את ביטחונה של האמריקאית לקראת אליפות אוסטרליה שתיפתח ב-18 בינואר.

דמנטייבה נעזרה בשלוש שבירות במערכה הראשונה לעומת אחת בלבד של וויליאמס, כדי לרשום 3:6. במערכה השנייה הציגה דמנטייבה טניס מלא ביטחון, נעעה היטב על המגרש ותסכלה את סרינה מהקו האחורי בדרך ליתרון 1:4. למרות ההגשות החלשות של דמנטייבה, והעובדה שהכניסה את הסרבים הראשונים באחוזים נמוכים, סרינה לא הצליחה להקשות על הרוסיה, ששלחה כדורים עמוקים מהקו האחורי. דמנטייבה שלטה בקצב לאורך כל המערכה השנייה, וסיימה אותה עם שבירה על האפס במשחקון השישי. ווינר אדיר בעזרת גב היד העניק לה 2:6 במערכה וזכייה בטורניר סידני.

נמשך הרומן בין מרכוס בגדאטיס לקהל האוסטרלי הצופה בטורניר סידני. הקפריסאי עלה הלילה (בין חמישי לשישי) לגמר הטורניר, אחרי שהדיח בחצי הגמר את האמריקאי מארדי פיש בעזרת ניצחון 4:6, 7:6, 6:7. בגדאטיס, פינאליסט אוסטרליה 2006, יפגוש בגמר את הצרפתי רישאר גאסקה, שגבר מוקדם יותר על בן ארצו ז'וליאן בנטו.

* האמריקאי ג'ון איסנר עלה לגמר טורניר אוקלנד שבניו זילנד, אחרי שניצח את המדורג 8, הספרדי אלברט מונטנס, בתוצאה 2:6, 6:7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully