וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורסמה הגרלת המשחקים של אליפות אוסטרליה

פדרר יפגוש בסיבוב הראשון את אנדרייב, נדאל יחכה ללושאק. נשים: סרינה נגד רדוואנסקה, הנין ודמנטייבה ייפגשו בסיבוב השני

הגרלת אליפות אוסטרליה הפתוחה פורסמה היום (שישי), ואפשר לכבר להרגיש את האוויר במלבורן מתחמם לקראת טורניר הגראנד סלאם הראשון של השנה. דודי סלע, המחבט הבכיר של ישראל, עלה אוטומטית לסיבוב הראשון ויתמודד נגד שחקן שיעלה מהמוקדמות. אם ינצח סלע, הוא יפגוש בסיבוב השני את המנצח בין המדורג תשיעי פרננדו ורדאסקו הספרדי לקארסטן בל האוסטרלי. הטניסאי מספר 1 בעולם והמדורג ראשון בטורניר, רוג'ר פדרר, ישחק בסיבוב הראשון נגד יריב לא קל בדמותו של איגור אנדרייב הרוסי. אלוף 2009, הספרדי רפאל נדאל, יפגוש בפתיחת הטורניר את האוסטרלי פיטר לושאק. נובאק דג'וקוביץ' (מדורג 3) יתעמת עם הספרדי דניאל ג'ימנו-טראבר. אלוף ארצות הברית, חואן מרטין דל פוטרו, דורג רביעי בטורניר ויקווה לא למעוד מול האמריקאי מייקל ראסל. הבריטי אנדי מארי (מדורג 5) יפגוש שחקן שיעלה מהמוקדמות. ניקולאי דוידנקו, שפתח מצוין את השנה, אחרי שזכה בסוף 2009 בטורניר המאסטרס, דורג שישי בטורניר, ויתעמת בסיבוב הראשון עם אחד השחקנים שיעפילו מהמקודמות. אנדי רודיק, פינאליסט ווימבלדון ומדורג שביעי בטורניר, ינסה לחלוף על פני ההולנדי תיאמו דה בקר.

שחר פאר, הטניסאית הבכירה של ישראל, דורגה 29 בקרב הנשים, ותפתח את הופעותיה נגד לוסי הרדקה הצ'כית, המדורגת 65 בעולם. השתיים נפגשו בעבר רק פעם אחת, באפריל 2009, בשמינית גמר טורניר קזבלנקה, אז ניצחה הצ'כית את פאר על משטח החימר בתוצאה 4:6, 1:6. אם תנצח פאר את הצ'כית, בסיבוב השני היא תפגוש את המנצחת בין גלינה בוסקבואבה הקזחית (103 בעולם) לבין טסבנטבה פירונקובה הבולגרייה (100 בעולם). בסיבוב השלישי עשויה פאר להיתקל כבר במשוכה מאתגרת יותר, בדמותה של קרולין ווז'ניאקי הדנית (מדורגת 4), שתשחק בסיבוב הראשון נגד הקנדית אלכסנדרה ווז'ניאק.

המדורגת ראשונה בעולם ואלופת הטורניר בשנת 2009, סרינה וויליאמס, תפתח את דרכה להגנה על התואר נגד הפולניה אורסולה רדוואנסקה. המדורגת שנייה, דינארה סאפינה, תשחק נגד הסלובקית מגדלנה ריבריקובה. הבלגית המתקמבקת ז'סטין הנין, תפגוש את בת ארצה קירסטן פליפקנס, ואם תנצח - היא צפויה כבר בסיבוב השני לפגוש את אלופת סידני הטרייה אלנה דמנטייבה, המדורגת חמישית, שתשחק בסיבוב הראשון נגד בת ארצה הרוסיה ורה דושבינה.

קים קלייסטרס דורגה 15 בטורניר, ותתמודד בסיבוב הראשון נגד שחקנית שתעלה משלב המוקדמות. סבטלנה קוזניצובה דורגה שלישית, והיא תתמודד נגד האוסטרלית אנסטסיה רודיונובה. מריה שראפובה דורגה 14 בטורניר, והיא תפתח את הופעותיה נגד בת ארצה, מריה נאווה אחרת, מריה קירילנקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully