וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רמת גן-מכבי חיפה: זמן לתקן

יעקב שחר נזף בשחקני חיפה על היכולת בגביע הטוטו. אם זה יחזור, בהפועל רמת גן יכולים להאמין (שבת, 17:10, ספורט1)

נשיא מכבי חיפה יעקב שחר הגיע היום (שישי) לאסיפת הקבוצה והפתיע את השחקנים בדברי ביקורת על ההפסד להפועל רעננה בחצי גמר גביע הטוטו באמצע השבוע: "חשבתי הרבה מאוד לפני שהחלטתי לדבר איתכם כי לא רציתי לפגוע במצב הרוח בקבוצה, אבל בסופו של דבר החלטתי לומר מה אני חושב. שיחקתם בצורה גרועה מאוד נגד רעננה, עשיתם הרבה טעויות ויש לי הרבה ביקורות על מה שקרה במשחק. אני מאוד מקווה שננצח את הפועל רמת גן ותתקנו את מה שקרה. זה משחק מאוד חשוב עבורנו".

בלם מכבי חיפה, דקל קינן, הוצע בימים האחרונים לקבוצה גנט הבלגית. גורם המקורב לעסקה אישר כי "מספר שחקנים ממכבי חיפה הוצעו לאחרונה לקבוצה הזאת". בימים האחרונים נעשו גישושים לצרפו למספר קבוצות באירופה, כשסקאוט של אחת מקבוצות העיר סנט פטרסבורג מרוסיה וסקאוט נוסף מגרמניה, הגיעו לראות אותו במשחק האחרון בגביע הטוטו מול הפועל רעננה. קינן לא הרשים במשחק הזה וסביר להניח שאותם סקאוטים יגיעו לראותו פעמים נוספות בעתיד. בחיפה לא מתכוונים לשחרר את הבלם בשלב זה, אלא אם כן תגיע הצעה מפתה מאוד. כזכור, בפגישה שנערכה לאחרונה עם סוכנו, גלעד קצב, עלתה על הפרק אפשרות שיעזוב לאירופה בסוף העונה.

החלוץ הפיני רוני פורוקארה המריא למולדתו על מנת ליטול חלק במחנה אימונים של נבחרתו. לאחר שישוב, בשבוע הבא, הוא צפוי לחתום בקבוצה וכנראה גם ליטול חלק במשחק העונה מול הפועל תל אביב בעוד עשרה ימים. ההונגרי לאסלו לנצ'ה, שכל פרטי העסקה עם קבוצתו MTK בודפשט כבר סוכמו, יסכם את תנאיו רק בארץ, זאת לאחר שתנאי רכישת כרטיסו סוכמו (כמעט חצי מליון דולר).

הקשר ליאור רפאלוב ימשיך לקבל קרדיט מהמאמן אלישע לוי גם במשחק הקרוב מול הפועל רמת גן. אייל גולסה יזכה למנוחה בעקבות שבר המאמץ ממנו הוא סובל. על פי האימון המסכם שערכה הקבוצה, ההתלבטות היחידה של אלישע לוי היא האם לפתוח עם מוחמד גדיר כקשר ימני או להרכיב את שלומי ארבייטמן כחלוץ שני לצד ולדימיר דבאלישווילי. בירם כיאל וג'ון קולמה יפתחו בקישור האחורי, פיטר מסיללה כשיר ויפתח כמגן שמאלי וז'ורז'ה טשיירה ימשיך כבלם.

אביו של המגן טאלב טוואטחה וסוכן השחקנים דודו דהאן צפויים להיפגש בקרוב עם ראשי מכבי חיפה בנוגע לחתימת חוזה מקצועני לחמש שנים. דהאן ביקש להיפגש עם ראשי חיפה גם בנוגע לחלוץ מוחמד גדיר שמחזיק בחוזה לשנתיים נוספות. גם נושא עתידו של בירם כיאל יעלה על הפרק. גורם במועדון אמר: "דהאן ביקש להיפגש, אם כי לא ברורה מהות הפגישה".

הרכב משוער: ניר דוידוביץ', אייל משומר, דקל קינן, ז'ורז'ה טשיירה, פיטר מסיללה, מוחמד גדיר (שלומי ארבייטמן), בירם כיאל, ג'ון קולמה, ליאור רפאלוב, יניב קטן, ולדימיר דבאלישווילי.

עדכון ראשון: 15/1 10:31

יובל נעים: "המשחק תלוי הרבה יותר במכבי חיפה"

הפועל רמת גן תנסה לעצור את שרשרת ארבעת ההפסדים הרצופים שלה, אולם המשימה הולכת להיות לא פשוטה בכלל כשהקבוצה תארח את המוליכה מכבי חיפה. הניצחון האחרון של הרמת גנים בליגה היה לפני יותר מחודש, בחוץ נגד רעננה, ומאז הם נוצחו בכל ארבעת המשחקים שהיו להם והידרדרו עד למקום ה-12 בטבלה, מרחק שתי נקודות בלבד מהקו האדום.

למאמן יובל נעים יש כאב ראש לא קטן בכל הקשור להרכב הפותח, וזאת בשל מכת פציעות שלא מאפשרת למאמן לשחק בהרכבו החזק מזה מספר שבועות. הבלם גולן חרמון, שסובל מקרע חלקי בשריר רגלו וכן מור גולן, שסובל מדלקת ברצועת הברך, ייעדרו מהסגל. בנוסף להם נמצאים בספק רב גם המגן קובי מוסא שחלה וסובל מחום גבוה וכן בני חדד שלא החלים לגמרי מהפציעה בברכו.

וויליאם סוארז צפוי לשחק כבלם לצידו של אסי דומב, כאשר במידה ומוסא לא יהיה כשיר יפתח שי חדד בעמדת המגן הימני. אם מוסא ישחק בסופו של דבר, יתופקד שי חדד כרגיל בקישור האחורי. תמיר בן עמי עשוי לפתוח בצד השמאלי של ההגנה במקומו של בני חדד שנמצא בספק. אלי לוי ייפתח בקישור האחורי לצידו של תומר תייר, כאשר במידה ושי חדד ישחק כמגן ימני יפתח קרלוס צ'קאנה בקישור. עומר בוקסנבוים שהגיע ממכבי פתח תקווה וערך בשבוע שעבר את הופעת הבכורה בהרכב, יפתח שוב במרכז הקישור, כאשר עומר פרץ עשוי להמשיך לקבל אשראי בחוד ההתקפה לצידו של סרג' איילי.

"השחקנים מודעים לחשיבות משחק ויודעים נגד מי משחקים", אמר יובל נעים לקראת המשחק. צריך לומר את האמת, הרבה תלוי בהם. אם הם יהיו ביום לא טוב ואנחנו ביום מצויין אז אולי נצליח להוציא תוצאה טובה. אם מכבי חיפה תשחק את המשחק הרגיל שלה יהיה מאוד קשה", הוסיף המאמן. בקבוצה ממשיכים לחפש אופציות לחיזוק וכבר במוצאי שבת צפוי לנחות בארץ קשר מגאנה שיגיע להתרשמות במועדון.

הרכב משוער: רפי כהן, קובי מוסא (שי חדד), וויליאם סוארז, אסי דומב, בני חדד (תמיר בן עמי ), אלי לוי, תומר תייר, שי חדד (קרלוס צ'קאנה), עומר בוקסנבוים, עומר פרץ, סרג' איילי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully