וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילברט ארינאס, כתב האישום

התובע המחוזי בוושינגטון יאשים את רכז הוויזארדס באחזקה של נשק ללא רשיון. אם יורשע, עלול לקבל עד חמש שנות מאסר

פרשת גילברט ארינאס כבר מזמן לא קשורה באופן בלעדי לליגת ה-NBA, ולאחר שדייויד שטרן השעה את הגארד של וושינגטון לתקופת זמן בלתי מוגבלת ללא תשלום, המשיכה החקירה המשפטית להתנהל כנגדו של ארינאס, והלילה (בין חמישי לשישי), הואשם הגארד בן ה-28 בעבירת נשיאת נשק ללא רשיון. כזכור, ב-25 לדצמבר דווח כי כלי נשק נמצאו בארוניתו של ארינאס בחדרי ההלבשה של וושינגטון, כאשר השחקן מיהר להסביר כי "החלטתי שאני לא רוצה את האקדחים הללו בבית שלי, אז שמתי אותם בארונית שלי באולם".

הנהלת ה-NBA החליטה לבדוק ולחקור את המקרה, אלא שכעבור מספר ימים עלה בחזרה הסיפור לכותרות בארה"ב, הפעם כאשר התברר כי במהלך ויכוח עם חברו לקבוצה, ג'וואריס קריטנטון, שלף ארינאס את אחד מאותם כלי נשק, כביכול בצחוק, ואיים על הרכז המחליף הצעיר. סדרת האירועים, בצוותא עם דרך התנהלותו המביכה של ארינאס, גרמה לקומישנר של ה-NBA, דייויד שטרן, להשעותו לתקופת זמן בלתי מוגבלת, אלא שהלילה, כאמור, מגיע השלב הבא בחקירה.

אחרי זמן רב בו נחקר על ידי רשויות החוק, החליט על פי דיווחים בארצות הברית התובע המחוזי בוושינגטון להגיש כתב אישום כנגד ארינאס, ואם יורשע, הוא עלול לקבל עונש מאסר של עד חמש שנים. במצב העניינים הנוכחי, נדמה כי וושינגטון תוכל להתנער מחוזהו המפלצתי של הרכז ביתר קלות, ולהוריד מתקרת השכר שלה 89 מיליון דולר בארבע וחצי השנים הקרובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully