וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמצא האופי של אתלטיקו מדריד

סימאו ואגוארו מחקו הפסד 3:0 לרקראטיבו מהמשחק הראשון, בדרך ל-1:5 ענק והעפלה לרבע גמר הגביע. גם מאיורקה שם

איזו דרמה אדירה קיבלנו הערב (חמישי) בויסנטה קלדרון. לאחר שברצלונה הודחה אמש מגביע המלך הספרדי, נדמה כאילו המפעל הנהדר הזה מצטיין בייצור דרמות ומשחקים גדולים, וזה בדיוק מה שקרה גם הערב. אתלטיקו מדריד חזרה לביתה אחרי שהפסידה במשחק הראשון ברבע גמר הגביע 3:0 לרקראטיבו הואלבה, והיא ידעה, אם כך, שהמשימה שלה הערב תהיה קשה, קשה מאוד.

עם זאת, החבורה של קיקה סאנצ'ז פלורס עלתה נחושה, וכבר בדקה ה-21 קבע סימאו סברוסה הנהדר 0:1 למארחים. לא עברו שתי דקות וסרחיו אגוארו הכפיל את התוצאה, ובדקה ה-39 הפך תומאס אויפלושי את היתרון לשוויון - 0:3 לאתלטיקו מדריד, עם הירידה לחדרי ההלבשה. אבל זו היתה רק ההתחלה. אגוארו המשיך את הכושר הפנטסטי כשהשלים צמד אישי בדקה ה-62, ובמצב העניינים הנוכחי, הקבוצה ממדריד בשלב הבא.

אלא שרקראטיבו הגיבה, ומהר - עם קרלוס קרמונה, שצימק ל-4:1 בדקה ה-71, כדי להעלות את האורחת לרבע הגמר באופן זמני. אבל הדגש, כפי שקורה לא פעם בגביע הספרדי, הוא על "זמני". המילה האחרונה במשחק היתה שייכת לסימאו, שעם בעיטה חופשית מרהיבה בדקה ה-84 קבע את תוצאת המשחק - 1:5 ענק לאתלטיקו, שמטפסת עם הרבה אופי ועם לא פחות יופי, לרבע הגמר. סחתיין.

במשך רגעים רבים, דודו אוואט ומאיורקה כבר לא באמת האמינו שהם יגיעו לרבע גמר הגביע הספרדי. אחרי הכל, מאיורקה הפסידה במשחק הראשון מול ראיו ואייקנו 2:1, ובבית היא ידעה כי היא חייבת לנצח. אלא שבדקה ה-45 עלו דווקא האורחים ליתרון, כשפיטי כבש וגרם לחלום הגביע של מאיורקה להתרחק. אלא שהמארחים לא ויתרו, ונתנו מחצית שניה נהדרת, במהלכה כבר ויקטור פעמיים (50 ו-60) כדי לקבוע 1:2. רגע לפני שהשתיים הלכו להארכה, הגיע שער מצויין של מאריו סוארז, שקבע 1:3 למאיורקה, שלח את ראיו ואייקנו הביתה, ואת דודו אוואט וחבריו אל 8 האחרונות.

מוטו לוקח על עצמו את המצב

באותו זמן, בגביע האיטלקי, עלתה פיורנטינה בקושי לשלב רבע הגמר, אחרי מאבק עיקש שקיבלה מקייבו. פאבלו גראנוצ'ה העלה את קייבו ליתרון כבר בדקה ה-7, וגם לאחר שער השיוויון של אדריאן מוטו (34), חזרו האורחים מקייבו להוליך, כשסימונה בנטיוגליו קובע 1:2 בדקה ה-38. אלא שפיורנטינה הפכה את התוצאה בשתי דקות לקראת הסיום, משערים של בבקאר (75) ושער נוסף של מוטו (77) בדרך לרבע הגמר.

קבוצה נוספת שתצטרף אליה שם היא לא אחרת מאודינזה, שניצלה את העובדה שהיא פוגשת את לומזנה מליגת המשנה, וגברה עליה בקלות 0:2. דווקא הקבוצה הקטנה עמדה יפה במחצית הראשונה, אבל שער של לודי מכדור עונשין מ-11 מטרים בדקה ה-45 שבר את המחסום, וברנארדו קוראדי הבטיח את הניצחון עם שער בדקה ה-60.

גם לאציו היתה צריכה לעבוד קשה כדי למצוא את דרכה אל השלב הבא. פאלרמו הגיעה לרומא ובמשך 57 דקות, שתי הקבוצות היו צמודות זו לזו. אלא שאז הגיע שער של אלכסנדר קולארוב, שהעלה את לאציו ליתרון. פאלרמו ניסתה לתקוף, אבל שער בדקה ה-74 של סרג'יו פלוקארי הבטיח את הניצחון ללאציו, שעלתה לרבע הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully