וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: שיחקו בחוץ, הרגישו בבית

כל קבוצות החוץ השיגו ניצחון, כשבמוקד גברה אשדוד על נתניה 80:70. רמת השרון גברה על רמת חן, רמלה ניצחה בחולון

המחזור ה-15 בליגת העל של כדורסל הנשים נסגר הערב (חמישי) כשמעבר לניצחונות של אשדוד ורמת השרון, הרי שהעובדה המשונה מכולן היא שכל הקבוצות ששיחקו בחוץ, השיגו ניצחון. אשדוד היתה קרובה להביס את נתניה, אך ניצחה אותה לבסוף רק ב-10, רמת השרון לא התקשתה יתר על המידה מול רמת חן, אס"א ירושלים התעללה בתל כביר, הפועל תל אביב שוב הפסידה, הפעם לבנות השרון, בעוד רמלה ניצחה את חולון.

אליצור מכבי נתניה - מכבי אשדוד 80:70

מאבק הצמרת הבטיח להיות צמוד, אבל בפתיחה ברחו דווקא האורחות, כשהן מציגות רבע התקפי נהדר, לצד הגנה חזקה, שעצרה את נתניה על 10 נקודות בלבד, בדרך ליתרון 19 מדהים. המארחות הצליחו לצמק מעט עד ההפסקה, אבל אשדוד שוב עלתה ל-20 הפרש, וברבע האחרון הצליחה נתניה רק לצמק. אשלי ווקר הוליכה את קלעיות אשדוד עם 22 נקודות והוסיפה 8 ריבאונדים, בעוד ריבי גרינבוים קלעה 15 ואספה 8 ריבאונדים. לנתניה: אוקישה הווארד 22 ו-4 אסיסטים.

רמת חן - רמת השרון 87:76

מוליכת הליגה יצאה למשחק קשה מול קבוצתו של עדני דגן, שעדיין ניסתה להתאושש מההופעה העלובה שלה במחזור הקודם. רמת השרון השתלטה על המשחק במחצית הראשונה וכבר הוליכה ב-10 הפרש בהפסקה, אלא שאז התעוררה טיפני ג'קסון ברמת חן, והחלה להחזיר את קבוצה. המארחות הצליחו לחזור ולכפות הארכה, אבל רמת השרון לא הותירה להן סיכוי עם ריצת 8:19 ב-5 הדקות הנוספות. אמברוסיה אנדרסון הוליכה את קלעיות רמת השרון עם 24 נקודות, ושרון סאם קלעה 17. לרמת חן: טיפני ג'קסון 27 ו-10 ריבאונדים.


הפועל תל אביב - בנות השרון 95:86

שחקניותיו של רועי אייזנברג, שהשיגו ניצחון נדיר יחסית במחזור הקודם, ניסו בכל כוחן להמשיך את המומנטום, אבל מול האורחות החזקות זה לא היה פשוט. בנות השרון הוליכה לאורך כל המשחק, וברבע שני נהדר שלהן הביא אותן ליתרון 11 במחצית. הרבע השלישי היה מוצלח עוד יותר, והיתרון הגיע ל-18, כשלמארחות נותר הרבע האחרון רק כדי לצמק מעט את התוצאה. אולימיקה סאני הוליכה את קלעיות בנות השרון עם 28 נקודות ו-13 ריבאונדים, בעוד קריסטי טוליבר הוסיפה 22 ו-6 אסיסטים. להפועל תל אביב: רנדי הנרי 25.

אליצור חולון - אליצור רמלה 91:79

גם כאן ידיהן של האורחות היתה על העליונה, בעוד רמלה המשיכה להיראות טוב בתקופה האחרונה. חולון נותרה צמודה לרמלה במשך שלושה רבעים, אבל ברבע בו קולעת היריבה לא פחות מ-33 נקודות, לא פשוט לנצח, אפילו לא בבית. דיאנה ג'קסון ופלאנט פירסון הוליכו יחדיו את קלעיות רמלה עם 21 נקודות ו-12 ריבאונדים כל אחת. את חולון הוליכו קרי גארדין וראשנדה מקנטס עם 23 כל אחת.

מכבי תל כביר - אס"א ירושלים 93:63

קרב התחתית היה אמור להיות צמוד, אבל אף אחד לא סיפר את זה לאורחות מירושלים. ברבע הראשון תל כביר עוד היתה בתמונה, אבל אז הגיעה ריצת 11:24 של האורחות, בדרך ליתרון של 30 נקודות כבר ברבע השלישי, ומשם והלאה הכל היה לפרוטוקול. מיסטי וויליאמס הוליכה את קלעיות ירושלים עם 33 ו-20 ריבאונדים. לתל כביר: מרסידס פוקס גריפין 26.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully