וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון: "אנחנו לא קבוצה לפיינל פור"

מאמן מכבי ת"א הודה כי קבוצתו שיחקה רע מול מארוסי, והוסיף: "המצב של מכבי לא חגיגה, אבל לא בטוח שיהיה חיזוק"

אם מישהו במכבי תל אביב הצליח לעצום את עיניו ולא לראות את הבעיות שנעוצות בסגל הנוכחי של הקבוצה העונה, הרי שהערב (חמישי) התעלמות פשוט לא הייתה אפשרית. קבוצתו של פיני גרשון, שהייתה חייבת לנצח את הקבוצה הבינונית של מארוסי כדי לשמור לעצמה סיכוי לסיים במקום השני בבית ג' של היורוליג, הפסידה 83:75 בצורה מביכה במיוחד, כשהיא מציגה התקפה חלשה והגנה אנמית במיוחד. מה שבטוח הוא שלא משנה מי יהיו יריבותיה של מכבי בשלב הבא, יכולת כזאת לא תספיק מול אף אחת מהן.

מאמן מכבי, פיני גרשון הודה בסיום שקבוצתו נראתה נורא, ואמר: "אי אפשר לשקר, כולם ראו. האמת שבמחצית הראשונה שמרנו והורדנו אותם ל-40 אחוז מהשדה. היינו יכולים לעשות משהו, אבל היו יותר מדי טעויות מול קבוצה כזאת שהיא מאוד מסודרת, והם רצו יותר".

על המשחק עצמו אמר גרשון: "היו משחקים יותר חשובים מזה, יכול להיות שברבע האחרון פה הסתובבו יותר מדי שמועות שצסק"א ניצחו וירד הלחץ, אבל הם שלטו פיזית ומנטלית במשחק עוד לפני שהמשחק בצסק"א נגמר". על שחקניו אמר המאמן: "יציבות היא הוכחה למצוינות. וזה שאין יציבות זה מעיד משהו על חלק מהשחקנים, וזה לא רק כמה הם קולעים. אני גם לא תולה את זה בתהליך של בנייה כי בשלב הזה כבר היינו צריכים להיראות יותר טוב. יש משחקים שאנחנו נראים טוב אבל זה הבלחות. אנחנו מנסים לתקן כל שגיאה שאנחנו עושים בלי לחכות יותר מדי".

כשנשאל מה עליו לעשות, והאם יגיע שחקן בקרוב שיחזק את הקבוצה, אמר גרשון: "לא יודע אם נביא חיזוק. הכל יכול לקרות, כי המצב של מכבי הוא לא חגיגה, יש היום 5 קבוצות באירופה שהן יכולות לקנות כל דבר שזז בכל מחיר. זו החלטה לא רק שלי, אלא גם של ההנהלה". על לאמפה ששוחרר לקאזאן, אמר המאמן: "לאמפה לא שחקן פחות טוב מהשחקנים שנשארו בקבוצה, ואני יכול להגיד שהוא גם יותר טוב, אבל יש גם שיקולים כלכליים".

כשנשאל האם יש למכבי סיכוי להגיע ל-4 האחרונות, אמר גרשון באופן נחרץ: "אנחנו לא קבוצה לפיינל פור, אמרתי את זה כבר בהתחלה. יש קבוצות יותר טובות מאיתנו. אני חושב שאנחנו יכולים להיות בהצלבה, לא ככה, אבל אנחנו מסוגלים לשחק יותר טוב".

יניב גרין, שנכנס למשחק רק במחצית השניה וגם הוא רשם הופעה חלשה, אמר בסיום: "לא שיחקנו טוב היום, בעיקר בהתקפה. זריקות טובות שלנו לא נכנסו וקלענו באחוזים נמוכים. הסיבוב הבא יהיה קשה עבורנו כי יהיו לנו שתי קבוצות טובות מאוד בבית. אם נשמור על הביתיות ונצליח לגנוב משחק או שניים, אנחנו יכולים גם לעבור אותו. בכל מקרה, יכולת כמו היום לא תספיק לטופ 16".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully