וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסטון וילה מתקרבת לגמר גביע הליגה האנגלי

ג'יימס מילנר העניק למרטין אוניל 0:1 על בלקבורן במשחק הראשון מבין שניים. פורטסמות ממשיכה להסתבך כלכלית

בזמן שהכדורגל האנגלי נתון לשינויי מזג האוויר, נפגשו הערב (חמישי) אסטון וילה ובלקבורן במשחק הראשון מבין השניים של חצי גמר גביע הליגה האנגלי. המפגש הראשון הערב היה באיווד פארק של בלקבורן, שהיתה חסרה מספר שחקנים לאור פציעות, ולמפגש הערב המארחת נכנסה עם רצף לא מחמיא של שמונה משחקים רצופים ללא ניצחון. וילה, מצידה, ניצלה זאת על מנת להשיג ניצחון 0:1 מאוד חשוב, לקראת הגומלין בין השתיים בשבוע הבא בבירמינגהאם. החבורה של מרטין אוניל, שהיתה טובה ומסוכנת יותר לכל אורך המשחק, נהנתה משער בודד של ג'יימס מילנר בדקה ה-23, שהגיע אחרי כדור רוחב מצוין של סטיאורט דאונינג.

בינתיים, לא ממש על המגרש, מצבה הכלכלי הסבוך של פורטסמות הידרדר הערב (חמישי) עוד יותר, כשהנהלת הפרמיירליג הודיעה שלא תעביר לקבוצה את חלקה ברווחים מהסכמי השידור של הליגה עם רשתות הטלוויזיה, בגובה שבעה מיליון ליש"ט, אותם תחלק בין קבוצות אחרות להן חייבת פומפי כספים.

בהודעת הפרמיירליג נמסר שבימים האחרונים דנו ראשיה במצבה של פורטסמות תוך התחשבות במצוקתה, אך אנשי פומפי לא הצליחו לשכנע את ההנהלה כי ביכולתם לכסות את חובותיהם, ובכך לא היה מנוס מהצעד בו נקטו.

בנוסף הוחלט להמשיך באיסור שמוטל על הקבוצה לרכוש שחקנים נוספים, המונע מגרנט לחזק את הסגל, למרות ההערכות לפיהן הוא יוסר בימים הקרובים, וכעת לא ברור אם פומפי תספיק להחתים רכש כלשהו לפני סגירת חלון ההעברות בינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully