וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - מכבי פ"ת: שום רוצה הפי אנד

15.1.2010 / 15:20

המאמן ביקש משחקניו לשים בצד את העייפות, העומס ופרשת אגייאר: "בואו נסיים כמו שצריך". בוסיץ' וטריאנוב מחוץ להרכב

לאחר שני ניצחונות רצופים של 0:1 ושבוע עמוס במשחקים ואירועים, מקווים בבית"ר ירושלים להשלים ניצחון שלישי בתוך שישה ימים. בבית"ר התלוננו על העומס הרב שקיים על הקבוצה עקב לוח המשחקים, אך יצחק שום ביקש משחקניו לא להשתמש בזה כתירוץ: "היה לנו שבוע לא קל. ניצחנו את סכנין בשני ואת מכבי תל אביב בחצי גמר גביע הטוטו, אבל מה שזוכרים תמיד זה את הסוף. בואו נסיים את השבוע כמו שצריך, שימו את העייפות בצד ותיתנו את הכול ב-90 דקות".

במועדון נאלצים גם להתמודד עם פרשת גומא אגייאר, אך שחקני הקבוצה מאמינים כי הדבר לא יפריע להם במשחק. "זה אמנם תפס אותנו לא מוכנים, כי אף אחד לא ציפה לדבר כזה, אבל כבר למדנו שאצל גומא הכל יכול להיות", סיפר שחקן בכיר בקבוצה. "בסך הכל, אנחנו מנסים להתרכז בצד המקצועי בלבד ולהניח לכל השאר במשך 90 הדקות של המשחק. אנחנו מקצוענים וזה מה שמצפים מאיתנו". אתמול נשלחו השחקנים לספא על מנת להוריד את הלחץ מעליהם.

באימון המסכם הבוקר לא תורגל הרכב, אך מהמשחקונים שערך שום ניתן להעריך כי יפתח בהרכב זהה לזה שניצח את סכנין בתחילת השבוע. עידן ורד ספג מכה בכף רגלו וטופל, אך צפוי להיות כשיר. ורד נאבק על מקום בהרכב עם עמית בן שושן, אך נראה כי דווקא האחרון הוא זה שיפתח. אבי ריקן, שפינה את מקומו לאלירן דנין בגביע הטוטו, צפוי לשוב להרכב, כמו גם עידן טל שיפתח על חשבון קובי מויאל.

הרכב משוער: אריאל הרוש; חן עזריאל, אריק בנאדו, שמעון גרשון, אבי ריקן, עידן טל, פאולו דה לה האסה, אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן (עידן ורד), ברק יצחקי, טוטו תמוז.

טריאנוב ובוסיץ' יורדים לספסל

שניים מהזרים של מכבי פתח תקוה, ונצ'ו טריאנוב וטומיסלאב בוסיץ', יירדו לספסל במשחק מחר (שבת, 19:10, שידור חי בספורט2) מול בית"ר ירושלים, כך עולה מתמונת ההרכב על פי האימון שנערך אמש (חמישי). בקבוצה יש אכזבה רבה מבוסיץ', שמפגין יכולת טובה במשחק ההגנה שלו, אבל לא מספיק יעיל מבחינה התקפית. בוסיץ' כבש העונה שער בודד בליגה, למרות הקרדיט הרחב שנתנו לו מאמניו. דוד לא ערך אסיפה ביום שישי ויבצע את התדרוך לפני המשחק.

המאמן פרדי דוד מתכוון להחזיר להרכב את החלוץ טל בן חיים ואילו הרכש החדש מצרפת, סבסטיאן סנסוני, יערוך הופעת בכורה. פרדי דוד מתכוון להמשיך עם שלושה בלמים (מגמאדוב שחזר להתאמן, אבי יחיאל וניצן דמארי) ואילו אורי אוזן וקובי גנון, שמפגינים יכולת טובה בשני המחזורים האחרונים, ימשיכו בהרכב.

במועדון שוחחו עם החלוץ עומר גולן פעם נוספת, אך הוא מצידו מעכב את החזרה לישראל בניסיון למצוא קבוצה באירופה לפחות עד השבוע הבא. השוער אוהד כהן שוחרר מהקבוצה להפועל חיפה ללא תמורה, לאחר שויתר על החוזה לעונה הבאה בקבוצה.

הרכב משוער: דרגוסלאב יבריץ', אורי אוזן, מורד מגמאדוב, ניצן דמארי, אבי יחיאל, קובי גנון, סבסטיאן סנסוני, אסי משיח, דן רומן, טל בן חיים, עומר דמארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully