וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורנפיין: "חיפה הציעה מיליון דולר על ורד, וסירבנו"

דור בלך

15.1.2010 / 13:11

למרות שאופציית הפירוק קרובה מתמיד, יו"ר בית"ר וההנהלה לא קיבלו את ההצעה ודורשים 2 מיליון יורו עבור השחקן

"מכבי חיפה הציעה לנו מיליון דולר על עידן ורד, אבל סירבנו. זאת הייתה יריית הפתיחה במשא ומתן", כך הודה היום (שישי) יו"ר בית"ר ירושלים איציק קורנפיין בראיון לתחנת רדיו הבירה. בבית"ר, לאור מצבו של הספונסר גומא אגייאר, מבינים כעת כי אופציית הפירוק יכולה להיות קרובה מתמיד, מה שייתן לחיפה אפשרות לרכוש את ורד בסכום נמוך במיוחד בסוף העונה מהמפרק שימונה לקבוצה, אולם כרגע בבית וגן לא מתכוונים לקבל את ההצעה, ודורשים תמורת השחקן כ-2 מיליון יורו.

בבית"ר מאמינים שאם ורד יימכר בסכום זה, הדבר ימנע את פירוק הקבוצה בעונה הבאה. מדובר בסכום אותו חיפה לא מוכנה לשלם, אך עם זאת הירוקים מודעים למצב הרגיש בו נמצאת בית"ר, ויתכן שיפעילו לחצים כדי להעביר את ורד לשורותיהם עוד בחלון ההעברות הנוכחי, או לסכם על רכישתו בסוף העונה.

קורנפיין התייחס גם למשא ומתן להחזרת כריסטיאן אלברז. "הדרישות של נציגי המגן גבוהות מדי, וכרגע לא נוכל לעמוד בהן", אמר קורנפיין. על פי החוזה המקורי של אלברז, שהושאל לקבוצה במקסיקו בה אינו מוצא את מקומו, הוא היה אמור להשתכר כ-400 אלף דולר בעונה, או כ-200 אלף דולר לחצי עונה. בבית"ר הבהירו לו כי ייאלץ לקצץ למעלה ממחצית שכרו ולהשתכר עד תום העונה בין 80 ל-100 אלף דולר. נכון לעכשיו, טרם הושגו הבנות בין הצדדים, אבל מכירתו של דייויד גומז ושחרורו של מאייבי, כמו גם ההעפלה לגמר גביע הטוטו, פינו בקופתה של בית"ר כספים, ולכן ייתכן שהצ'יליאני יחזור לקבוצה עמה זכה בשתי אליפויות ושני גביעים.

לאור הערפל סביב עתידו הכלכלי של המועדון, לא מן הנמנע שבית"ר תעדיף לנצל את הכספים שקוצצו מהתקציב הנוכחי על מנת לעמוד בהתחייבויותיה הכלכליות לעונה הבאה. קורנפיין התייחס לנקודה זו כשאמר "לא בטוח שנביא שחקנים חדשים".

כזכור, לפני אשפוזו אגייאר תכנן להמריא לברזיל ולהיפגש שם עם מאמן נבחרת טנזניה, מרסיו מקסימו. קורנפיין התייחס בראיון לרדיו גם לשאלת זהות המאמן בעונה הבאה, וכן לשמועות כאילו מאמן הנבחרת דרור קשטן מועמד לקבוצה: "לא התחלנו לדון בנושא זה כלל". חשוב לציין כי אגייאר עצמו אמר לוואלה! ספורט בתחילת השבוע: "יש לי תוכניות מעניינות לעונה הבאה וזה נכון שאפגש עם מאמן בברזיל". עקב מצבו של הפסונסר, התוכניות לעת עתה הוקפאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully