וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארוסי ניצחה את מכבי תל אביב 75:83

מכבי ת"א פינטזה על המקום השני, אבל לא הצליחה לנצח אפילו את מארוסי, וההפסד 83:75 מיקם את הצהובים במקום השלישי

עוד לפני שהפסידה מכבי תל אביב הערב (חמישי) למארוסי 83:75, כבר קיבלה קבוצתו של פיני גרשון את החדשות הרעות, לפיהן ניצחה צסק"א את קאחה ויטוריה, מה שהבטיח כי המועדון הישראלי יסיים במקום השלישי בבית. אלא שגם אם הספרדים היו משיגים את הניצחון, הרי שהדבר לא היה משנה כלל, כיוון שאפילו ניצחון מול קבוצה בינונית מול מארוסי לא הצליחה הערב מכבי תל אביב להשיג, ולמען האמת, עם הופעה כפי שהיא הציגה היום ביוון, נראה שהמקום השלישי בהחלט הולם אותה. ומארוסי? היא אמנם לא הראתה כדורסל שייכנס לספרי ההיסטוריה, אבל לפחות היא נלחמה על גורלה, והניצחון על האלופה הישראלית שולח אותה היישר אל הטופ 16, ובצדק.

אל מול קהל לא רב באולם ביוון, פתחו שתי הקבוצות חלש מאוד, והציגו רמה נמוכה של כדורסל, כשהן מרבות להחטיא ולאבד כדורים. מכבי השתלטה כעבור מספר דות על המשחק והוליכה 10:15, אבל מארוסי חזרה בזכות דקות טובות של קאימיקוגולו. ברבע השני שיכללה מכבי את ההגנה שלה והוליכה 21:30, אבל הירדמות הגנתית איפשרה ליוונים לצלוף מחוץ לקשת ורדת בפער מינימלי למחצית, רק 34:31. חובבי הכדורסל בוודאי ינסו לשכוח את המחצית השניה שהתחוללה ביוון, בה שתי הקבוצות נראו זוועה, אבל מארוסי, שנזכרה שהיא חייבת ניצחון כדי לעלות לטופ 16 החלה להילחם, ועלתה ליתרון 8 בדיוק בזמן הנכון, 4 דקות לסיום. פניני עוד ניסה להצית משהו בקרב חבריו, אבל הצהובים נראו כבויים לגמרי, לא הצליחו להשיג סל שדה במשך דקות ארוכות, והיוונים שייטו לניצחון גדול, שמעלה אותם ל-16 האחרונות.

מהלך המשחק

מכבי תל אביב פתחה בחמישייה עם אלן אנדרסון, אנדרו ויז'נייבסקי, צ'אק איידסון, דייויד בלות'נטל ודיאור פישר.

מארוסי העלתה את באטיס, ג'ראד הומאן, קוסטאס קאימקוגלו, מיכאליס פלקאנוס, גורדון לוקאס.

מכבי פתחה טוב את המשחק, ועלתה ליתרון 0:4, תודות לנקודות של פישר ואנדרסון. מארוסי התקשתה מאוד למצוא את הסל בפתיחה, אבל פלאקנוס והומאן החזירו אותה למשחק והורידו ל-6:4. ההגנה של הצהובים לא הצליחה להסתדר עם קאימיקוגלו, והמארחים נטלו את היתרון, 8:10. בלות'נטל עם שלשה גדולה ופישר עם נקודות בצבע החזירו את היתרון, ומכבי הוליכה ב-5. מכבי התקשתה בריבאונד, אבל מארוסי שוב הציגה משחק התקפי מבולבל, ונקודות של איידסון קבעו יתרון 12:19 למכבי בסיום הרבע הראשון.

שתי הקבוצות שוב הציגו משחק התקפי חלש, ומי שיצאה ראשונה מהמשבר, ונקודות של קאמיקוגולו הורידו ל-19:16. ויז'נייבסקי ב-4 נקודות רצופות עורר מעט את הצהובים, אבל שלשה של קיז שמרה את היוונים קרובים. גרשון הקשיח את ההגנה וכפה איבודי כדור על המארחים, אותם תרגמו פרקינס ולאזמה לנקודות, בדרל ל-23:30. מארוסי הגיבה בשתי שלשות רצופות של נאג'פיי וקאלייטיס והפער ירד לנקודה בלבד. אנדרסון ופרקינס שוב היו הנשקים היחידים שתפקדו בהתקפה, ומכבי ירדה ביתרון 31:34 בסיום המחצית הראשונה.

סדרה של קלעיות עונשין מוצלחות של הומאן בפתיחת הרבע השלישי הביאו את שתי הקבוצות לשיוויון, אבל נקודות של אנדרסון ושלשה של בלות'נטל השאירו את שחקניו של גרשון מלפנים. היוונים המשיכו לעשות את הדבר היחידי כמעט שעבד להם- להזרים כדורים פנימה, ופלקאנוס והומאן קבעו 41:43 למארוסי. הומאן המשיך לאמלל את פישר, והמארחים עלו ליתרון 5, אבל שלוש זריקות מהקו של פניני קבעו שיוויון 49:49. האורחים שוב הובילו, אבל איבדו עוד ועוד כדורים, ובזכות נקודה מהקו של פרקינס ירדו בשיוויון 53:53 בסיום הרבע השלישי.

פרקינס פתח את הרבע האחרון עם שלשה גדולה, אבל שלשות של פלקאנוס ונאג'פיי הקפיצו את מארוסי ליתרון מבטיח 58:63. למכבי לא היה מנהיג על הפרקט, וכל התקפה נראתה אבודה יותר מהקודמת. המארחים גם הם לא ממש מצאו את הסל, אבל הצליחו להאיט את הקצב, ולעלות ליתרון 8. פניני עוד הצליח לצמק מעט, אבל קיז חדר ללא הפרעה, ועד לסיום הספיק דרק שארפ לצלוף שתי שלשות שמעט המתיקו את הגלולה, אבל היוונים עשו את העבודה מהקו, והבטיחו את הניצחון, ששולח אותם היישר אל הטופ 16.

סטטיסטיקה

קלעו למארוסי: קאימיקוגולו 18, ג'ארד הומאן 14 ו-10 ריבאונדים, ג'אמון לוקאס 12 ו-6 אסיסטים, פלקאנוס 11 ו-9 ריבאונדים, בילי קיז וסטיבן נאג'פיי 10 כל אחד, מאברואידיס 5, פאט קאלייטיס 3.

קלעו למכבי תל אביב: דורון פרקינס 18 ו-5 אסיסטים, אלן אנדרסון 13, דייויד בלות'נטל 10, דיאור פישר, אנדרו ויז'נייבסקי, צ'אק איידסון ודרק שארפ 6 כל אחד, סטפון לאזמה 5, יניב גרין 3, גיא פניני 2.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully