וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: גארידו ייעדר מול מכבי תל אביב

14.1.2010 / 18:10

הבלם הקולומביאני לא התאושש מפציעתו ויחמיץ את משחק הצמרת מול הצהובים. לוזון: "אנחנו צריכים לחזור לעקרונות שלנו"

איבן גארידו, בלמה הקולומביאני של בני יהודה, יחמיץ את משחקה של הקבוצה בשבת נגד מכבי תל אביב בשל הפציעה בשריר הירך האחורי. גארידו לא התאמן כל השבוע בשל כאבים חזקים ברגלו, וטופל על ידי הצוות הרפואי. היום ניסה הבלם לערוך אימון ריצה ולהתאמן עם חבישה מיוחדת ברגלו, אולם אחרי שחש כאבים חדים באזור הפציעה ולאחר התייעצות של הצוות הרפואי עם רופא המועדון ד"ר אבי ביין, הוחלט לתת לו מספר ימים נוספים של מנוחה ולא לסכנו כבר בשבת.

מי שצפויים לפתוח במרכז ההגנה הם צמד בוגרי מחלקת הנוער של המועדון, דין מורי וניצן אהרונוביץ', כאשר בנוסף צפוי המאמן גיא לוזון לערוך עוד שלושה שינויים נוספים בהרכב. על פי התרגול הטקטי באימון הקבוצה הערב מסתמן שאיציק עזוז יפתח בעמדת המגן הימני במקומו של עוז ראלי, מהראן ראדי יחזור לקישור האחורי במקומו של לירוי צעירי, ואסי בלדוט יפתח בצד שמאל של הקישור במקום משה ביטון שיחזור לספסל.

המאמן הזהובים, גיא לוזון, נשאל על הכושר של הקבוצה בתקופה האחרונה, ואמר: "אני לא יודע אם אנחנו צריכים לעשות בדק בית אחרי שבוע שעבר, אנחנו צריכים לחזור לעקרונות שלנו, להיות קבוצה אגרסיבית, להיות קבוצה שקשה להגיע נגדה למצבי הבקעה, להיות קבוצה דינמית ונמרצת - אלה המפתחות כדי לחזור ולצבור נקודות. בלי כל המרכיבים שציינתי אין לנו זכות קיום".

המאמן התייחס למשחק בשבת נגד מכבי תל אביב והוסיף: "כרגע מה שמעניין אותי זה רק לחזור למאפיינים שלנו. ברגע שנחזור לזה גם יהיו תוצאות טובות, ואנחנו עסוקים אך ורק בעצמנו ולא ביריבות שלנו. ברור שאנחנו מאמינים בעצמנו וכל שחקן יעשה כאן את המקסימום, כי גם השחקנים מבינים שבלי לתת 120 אחוז מעצמנו אין לנו שום סיכוי לנצח שום קבוצה".

לוזון, שמתכנן מהפכה בהרכב, התייחס לשינויים וכן להיעדרותו הצפויה של גארידו: "אני תמיד אומר שמי שנמצא ומשחק הוא הטוב ביותר ואני אף פעם לא מתייחס למי שלא נמצא. אני לא רואה בהיעדרותו של גארידו נקודה שצריך להתייחס אליה, דין מורי וניצן אהרונוביץ' הם שחקנים שאני סומך עליהם במאה אחוז ואני אף פעם לא מחפש אליבי או תירוץ לפני המשחק".

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully