וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד בלאט במו"מ מתקדם עם אריס סלוניקי

14.1.2010 / 17:40

המאמן הישראלי עשוי להצטרף לקבוצה שניצחה מוקדם יותר השבוע את הפועל ירושלים. יחליף את קציצריס שהתפטר

לאחר שהיה מועמד למספר קבוצות ברחבי אירופה, נמצא דייויד בלאט על סף סיכום באריס סלוניקי היוונית. כזכור, אריס ביקרה השבוע בישראל, וגברה על הפועל ירושלים במסגרת היורוקאפ. עוד לפני הניצחון, עמד מאמן הקבוצה, פוטיוס קציצריס, להודיע על התפטרותו מהקבוצה. המאמן היווני עיגן את עזיבתו בגלל "סיבות אישיות", וציין כי "ההחלטה היתה קשה מאוד", וכי הוא מרגיש רע מאוד. הקבוצה פנתה לבלאט והציעה לו להצטרף באופן מיידי, אך הישראלי החליט לשקול את הדברים. בלאט, שהוליך את נבחרת רוסיה לתואר אלופת אירופה ב-2007, אימן לאחרונה בדינמו מוסקבה הרוסית, אך עזב את המועדון לאחר עונה אחת, בעקבות קשיים כלכליים של המועדון.

אם יגיע בלאט ליוון, נראה שייאלץ להסתדר עם לא מעט בעיות. קציצריס אמר לאחר עזיבתו: "ישנן החלטות שנעשות על ידי מקצוענים וישנן החלטות שנעשות על ידי בני אדם. אני מאמן כדורסל מקצועני, אבל אני גם בן אדם, והקשבתי לליבי. אם הייתי נשאר, העניינים היו רעים בהרבה. לא מצאתי יותר דרכים לתת השראה לקבוצה". כלי התקשורת ביוון טענו כי קציצריס עמד להתפטר מיד לאחר משחק ההפסד לפאנליניוס בליגה (60:48), בו קבוצתו רשמה מחצית זוועתית בה קלעה 21 נקודות בלבד.

"כמעט ועזבתי. הבנתי שזו היתה אחריותי להופעה העלובה, אבל היה לנו משחק גדול בישראל, והייתי צריך להיות שם בשביל הקבוצה". עם זאת, הקולות בספרד טוענים כי המאמן עזב את הקבוצה בגלל הצעה שקיבל לאמן את בילבאו. "העניין שהביעה כלפיי בילבאו לא קשור. הוא הגיע יומיים אחרי ההפסד לפאנליניוס". המאמן, שכבר עבד בליגה הספרדית (בין 2006 ל-2008 בולנסיה), אמר כי הוא ישמח לחזור אליה. "האמת היא שאני מרגיש נוח בליגה הספרדית, אני מרגיש נוח שם ואני בטוח שאחזור לשם בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully