וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: רמת השרון חזרה לפסגה

הקבוצה של יהודה זגורי חילצה 3:3 ביתי מהפועל ירושלים, וניצלה את התיקו המאופס של קרית שמונה מול כפר סבא

משחקי השבוע שעבר הוכיחו שלמרות שינוי מבנה הליגות, דבר לא משפיע על הליגה הלאומית, שממשיכה להיות צמודה ומסקרנת מתמיד ובכל שבוע מתחלפת שם מוליכה. אחרי שאתמול עלתה זמנית עירוני קרית שמונה לפסגה למרות 0:0 מאכזב מול הפועל כפר סבא, חזרה עירוני רמת השרון למקום הראשון בזכות תיקו 3:3 דרמטי מול הפועל ירושלים. הפועל מרמורק, שקיוותה להיחלץ מהמקום האחרון, התבזתה עם תבוסה 5:1 במגרשה של מכבי באר שבע.

מסע ההתאוששות של בני לוד, תחת המאמן החדש ניסן יחזקאל, נמשך עם 1:1 מכובד מול הפועל נצרת עילית מהצמרת. גם אחווה עראבה קמה לתחיה לאחר 0:1 על מכבי הרצליה.

ביום שני יתקיימו שלושה משחקים נוספים שינעלו את המחזור ה-18: סקציה נס ציונה נגד עירוני בת ים, הפועל אשקלון נגד הכח עמידר רמת גן ובית"ר שמשון תל אביב מול הפועל ראשון לציון, שהחתימה היום שני חלוצים - רוברטו סאנצ'ז הפראגווי, ששיחק בהפועל רמת גן בעונה שעברה, והליברי הצעיר אלכס וויטמר.

אחווה עראבה - מכבי הרצליה 0:1

העונה המאכזבת שעוברת אחווה עראבה קיבלה אולי תפנית קלה באמצע השבוע האחרון כששחקניו של אייל לחמן (ששוב ראה את המשחק מהיציע) עצרו את הסחף וסוף סוף השיגו ניצחון ראשון אחרי שמונה משחקים ב-1:2 על הפועל ירושליפ. אפקט החלפת המאמן ממשיך לעורר פלאים כשהקבוצה השיגה ניצחון נוסף על חשבון מכבי הרצליה. בעראבה יכולים רק להצטער על אובדן הנקודות על מהגרש ובוועדת המשמעת. מנגד, הרצליה שלא ניצחה מאז השביעי בדצמבר (וכבשה מאז שער ליגה אחד), איבדה עוד הזדמנות להתבסס במקום ממנו מעפילים לפלייאוף העליון. המשחק הוכרע בזכות שער בודד שכבש אלכס לויט כבר לאחר 18 דקות ועראבה נדבקה ליריבתה במקום השביעי כשלשתיים 24 נקודות.

הפועל בני לוד - הפועל נצרת עילית 1:1

מדי שבוע אנו למדים כמה הפכפה היא הליגה הלאומית. במחזור שעבר השיגה בני לוד מהתחתית ניצחון חוץ מדהים 0:1 על עירוני בת ים בעוד הפועל נצרת עילית עצרה רצף של תוצאות לא טובות דווקא על חשבון המוליכה מקרית שמונה. היום, נפגשו שתי המפתיעות וחילקו ביניהן את הנקודות. 10 דקות הפרידו בין בני לוד לניצחון שני ברציפות. מוראד אבו ענזה היה זה שהעלה את קבוצתו של ניסן יחזקאל ליתרון בדקה ה-53, אך נצרת עילית השיגה שוויון דרמטי מרגלי יהודה זנו ונותרה במקום הרביעי. לוד עלתה זמנית מעל הקו האדום ותייחל לאיבוד נקודות של מרמורק והכח.

עירוני קרית שמונה - הפועל כפר סבא 0:0

עירוני קרית שמונה הייתה משוכנעת שדרכה לליגת העל תהיה השנה סלולה, אבל מדי שבוע השחקנים של רן בן שמעון מגלים כמה קשה הליגה הלאומית. אחרי ההפסד בנצרת עילית, קיוו בקריה לחזור לפסגה על חשבון כפר סבא הבלתי יציבה, אבל לירוקים היו תוכניות אחרות. האיש של המשחק היה עומרי בוקסבוים, שוערה המחליף בן ה-23 של כפר סבא. בוקסבוים הציל בגופו שערים בטוחים מרגלי תומר סויסה ופטי נימבה והשאיר את המקומיים מתוסכלים. קרית שמונה חזרה זמנית למקום הראשון, עד משחקיהן של רמת השרון ובת ים. כפר סבא שומרת על קשר עין עם החבורה המובילה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

עירוני רמת השרון - הפועל ירושלים 3:3

הקבוצה מהשרון עלתה למקום הראשון בשבוע שעבר ובניגוד לכל הציפיות ממנה בתחילת העונה. שחקניו של יהודה זגורי השיגו ניצחון שני ברציפות, הפעם 0:2 קליל על הפועל מרמורק שהמשיך מומנטום טוב. גם הפעם היה נדמה שהמקומיים יטיילו לניצחון מול ירושלים המידרדרת כשרותם שמול המשיך בכושר ההבקעה הטוב שלו עם הראשון בדקה השביעית, אבל שי אהרון איזן בפנדל בדקה ה-14.

אופיר עמרם הפך את התוצאה בדקה ה-40 עם השני של האורחים, אבל דימקאו פידליס ענה בדקה ה-55, וכעבור שלוש דקות העלה משה בן לולו את רמת השרון ל-2:3, אבל המילה האחרונה הייתה של אהרון, מלך שערי הליגה שכבש את ה-14 שלו העונה בפנדל נוסף בדקה ה-70 וחילק את הנקודות.

מכבי באר שבע - הפועל מרמורק 1:5

ההפסד המשפיל 3:0 להכח עמידר רמת גן הבהיר לשחקני מכבי באר שבע כי הם חייבים לשפר את יכולתם ולהפגין יציבות, אם ברצונם לא להסתבך במאבקי התחתית. מי שהגיעה לבירת הנגב היא הפועל מרמורק האחרונה, שניצחה רק פעמיים העונה והפסידה לבאר שבע בסיבוב הקודם. לאורחים הייתה הזדמנות להיחלץ מהקו האדום, אך הם פשוט התפרקו.

ינון ברדה, שהצטרף מהפועל אשקלון בתחילת החודש, כבש את הראשון שלו בקבוצה בדקה ה-27. גולן אמשקשווילי הצעיר סגר את תוצאת המחצית עם שער בדקה ה-39, וברדה השלים צמד אישי בדקה ה-48. ערן זגר (75) ורפי עמוס (83) הצטרפו לחגיגה לקראת הסיום, רפי סגל צימק בתוספת הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully