וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליין: "כל סיוע שאגייאר יקבל יכול רק לעזור"

יושב ראש הפועל ירושלים חש במצוקה של הספונסר אחרי ההפסד לאריס ביום שלישי: "הבריאות של גומא מעל הכל"

מגד גוזני

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

הפועל ירושלים ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים בעקבות אישפוזו של גומא אגייאר, הספונסר של הקבוצה שיישאר במחלקה הסגורה בבית החולים הפסיכיאטרי על שם אברבנל בשבועיים הקרובים. כזכור, על פי ההסכם היה רשאי אגייאר לרכוש 49 אחוזים ממניות הקבוצה בקיץ הקרוב, וכעת נראה שבמלחה יבלו קיץ נוסף בחיפוש אחרי ספונסרים חדשים. בתוך כך בחרה משפחתו של אגייאר, בעצת עורך דינם, איתן גבאי, את את משרד ייעוץ התקשורת רימון-כהן-שנקמן, לייצג את המשפחה בפרשה. הערב תכנס המשפחה מסיבת עיתונאים.

דני קליין התייחס להמולה סביב אגייאר ואמר: "הופתעתי, אני שמח שגומא ניגש לקבל סיוע, זה הדבר הכי חשוב מבחינתי, הוא בן אדם אהוב, והבריאות שלו מעל הכל. אני חושב שחלק מההחלטה שהבחור יקבל סיוע זה מה שקרה אחרי המשחק מול אריס, הוא התנהג כמו בן אדם חולה שצריך לקבל סיוע".

"שמעתי את הדיבורים שלו, הבנתי שמשהו מוזר", המשיך קליין. "כל סיוע רפואי שהוא יקבל יכול רק לעזור. לא באנו לדבר על הקבוצה, הבריאות שלו חשובה מעל הכל, עיר שלמה צריכה לעמוד מאחוריו. אני לא רוצה להשוות בין גומא לגאידמק, הבריאות של גומא מעל הכל. דיברתי עם אנשי המשפחה, אם אני לא אלך לראות אותו היום אז מחר בטוח. לבן אדם יש משפחה, ואנשים סביבו, עורך דין ורואי חשבון. האיש נמצא בטיפול וטוב שכך".

"אם גומא לא היה בן אדם מדהים לא היו פה כל כך הרבה אנשים", סיכם קליין. "הוא בחור אחראי שנכנס לדברים קצת יותר גדולים מהפועל ירושלים. הוא רוצה לתרום לספורט, ואני מניח שהוא יקבל החלטות אחראיות וגם אנחנו. בואו נחכה שהוא יהיה איתנו בחזרה. כולם דואגים וכולם רוצים את שובו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully