וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יברויאן הוכיח למה הוא לא מקבל דקות"

14.1.2010 / 15:04

במכבי תל אביב התאכזבו מהחלוץ שקיבל הזדמנות מול בית"ר. קפילוטו החלים מהר מהצפוי ועשוי להיות כשיר לבני יהודה

אחרי ההפסד לבית"ר ירושלים בחצי גמר גביע הטוטו (1:0) קיימה הבוקר (חמישי) מכבי תל אביב אימון בקרית שלום. בקבוצה קיבלו באכזבה גדולה את ההפסד לבית"ר אמש כאשר מלבד אובדן התואר מהעונה שעברה, הפסידו בקבוצה גם הכנסה כספית בסך מיליון שקלים, שהיתה אמורה להיכנס לקופת המועדון במידה והצהובים היו זוכים שוב בתואר.

השוער לירן שטראובר שסובל ממתיחה בשריר הירך, קיבל היום מנוחה ולא התאמן. בקבוצה העריכו עם זאת ששטראובר יחזור להתאמן מחר והוא צפוי להיות כשיר למשחק נגד בני יהודה בשבת בבלומפילד. מי שערך היום אימון מלא הוא הבלם ניסו קפילוטו שהחלים מהר מהצפוי ממתיחה חזקה בשריר הירך האחורי כאשר נכון לעכשיו אף קיימת אפשרות סבירה ביותר שהוא יהיה בסגל הקבוצה במשחק נגד הזהובים בשבת.

"בית"ר פשוט נתנו לנו את המשחק ואנחנו לא ידענו לקחת", אמר היום גורם במועדון לוואלה! ספורט. "החמצנו בלי סוף וגם הגול שקיבלנו היה בושה וחרפה. גול טיפשי של ההגנה שלא ידעה לסגור כדור שחזר לרחבה אחרי קרן של בית"ר. חבל מאוד שהגברנו קצב רק אחרי ספיגת השער, זה משהו שהיה צריך לעשות עוד קודם לכן", אמרו בקרית שלום.

מי שאיכזב אתמול מאוד היה החלוץ איליה יברויאן ששיחק אמש 90 דקות ולא הורגש כלל במהלך המשחק. "איליה הוכיח אתמול למה הוא לא מקבל דקות משחק בתקופה האחרונה, הוא לא עשה שום פעולה חיובית במשחק", אמר גורם בצוות המקצועי. "איליה היה חלש מאוד אבל הוא לא היה הכי חלש בקבוצה אלא השתלב בחולשה הכללית יחד עם עוד שחקנים נוספים בקבוצה", הוסיף גורם נוסף במועדון.

לעומתו, מי שקיבל אתמול את מירב המחמאות היה הקשר הסלובני אנדריי קומאץ' שפתח בקישור האחורי והפגין משחק טוב, כהמשך ליכולתו הטובה מדקות המשחק שקיבל גם מול הפועל פתח תקווה בשבת שעברה בליגה. נכון לעכשיו נראה שקומאץ' ימשיך לקבל אשראי בהרכב גם בקרב הצמרת נגד בני יהודה בשבת

בתוך כך ממשיכים ראשי הקבוצה בצוותא עם המנג'ר אבי נמני לחפש אחר אופציות להחתמת חלוץ לחיזוק ההתקפה שלא מצליחה לכבוש במשחקים האחרונים. למרות המאמצים לא פוסלים במכבי את האפשרות שבסופו של דבר לא יוחתם אף שחקן בחלון ההעברות הנוכחי.

האפשרות להחתמת חלוץ זר נראית קלושה מאוד נכון לעכשיו גם כי במועדון שוקלים מחדש את הישארותו של אנדריי קומאץ' בקבוצה, בעיקר בשל היעדרותו של איגור טומאסיץ' הפצוע בחודש הקרוב וכן בשל העובדה שהקשר שרן ייני צבר כבר ארבעה כרטיסים צהובים ובצוות המקצועי לא רוצים לקחת סיכון ולהיתקע ללא קשר אחורי טבעי בתקופה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully