וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 14.1

חלון ההעברות של ינואר נפתח: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את השמועות וההעברות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* באיירן מינכן החתימה את המגן השמאלי ששיחק בקבוצת המשנה, דייגו קונטנטו בן ה-19, לשנה אחת. השחקן הצעיר הרשים במחנה האימונים של הבווארים בדובאי וכעת הציעו לו בקבוצה חוזה מקצועני ראשון. קונטנטו ילבש את החולצה מספר 26.

* מונאקו צירפה את החלוץ הניגרי, מוסא מאזו (21) בהשאלה מצסק"א מוסקבה עד לסיום העונה.

* מידלסברו מהצ'מפיונשיפ צירפה שלושה שחקנים מסלטיק: הקשרים ווילו פלוד (29) ובארי רובסון (31) והחלוץ כריס קילן (28), שהובא בהשאלה.

* סמפדוריה צירפה את השוער מריו קסאנו (26) מרג'ינה, בעוד השוער וינצ'נזו פיורילו (19) עובר בכיוון ההפוך. שני השחקנים מגיעים לקבוצותיהם החדשות בהשאלה.

שמועות

* האם חואנדה ראמוס בדרך חזרה לספרד? בטיס מהליגה השנייה עשויה לפטר את המאמן שלה, אנטוניו טפיה, ונמצאת במשא ומתן עם המאמן, שנכון להיום לא מועסק אחרי שעזב את צסק"א מוסקבה, אליה הגיע בתחילת העונה, אחרי 47 יום בלבד.

* ב'גאזטה דלו ספורט' נכתב היום שלואיס חימנז (25), שעבר בקיץ האחרון בהשאלה מאינטר לווסטהאם, עשוי לחזור לאיטליה אחרי ששלוש קבוצות מגלות בו עניין: קטאניה, קייבו ופארמה.

* באינטר מנסים להאיץ את המשא ומתן לצירופו של ז'וליו באפטיסטה מרומא. ב'גאזטה' נרשם כי אתמול הייתה פגישה בין נציג השחקן לראשי רומא בניסיון להעבירו לאלופה. פגישה נוספת תתקיים מחר, אבל אינטר ומוריניו יעשו מאמץ שהוא יוכל לשחק בדרבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully