וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "מצטער שנכשלתי"

מאמן ברצלונה מאשים את עצמו בהדחה מגביע המלך: "הייתי צריך להוציא יותר מכזאת קבוצה וכאלה שחקנים"

פפ גווארדיולה לא הסתיר את אכזבתו אחרי ההדחה מגביע המלך. ברצלונה המושלמת, זו שהניפה ב-2009 שישה תארים, כבר לא תצא עם מלוא החופן מ-2010 אחרי שניצחה רק 0:1 בסביליה, ולא הצליחה להתגבר על ההפסד 2:1 בקאמפ נואו בסיבוב הראשון של שמינית גמר גביע המלך. "אנחנו בחוץ וזה כואב להיות מודחים מהתחרות", אמר גוואריודלה במסיבת העיתונאים, "אלה לא חדשות טובות, למרות שעכשיו אנשים יגידו שאנחנו נוכל להתרכז בליגה ובליגת האלופות. בספורט לא חושבים איך להפסיד, וזה משפיע עלינו".

הפעם האחרונה בה ברצלונה הודחה מטורניר כלשהו, הייתה באפריל 2008, כשהודחה על ידי מנצ'סטר יונייטד מליגת האלופות. בספרד העבירו ביקורת על גווארדיולה על ששיתף במשחק הראשון נגד סביליה שחקני ספסל, והעניק לכוכביו מנוחה. הפעם, גם עם זלטאן איברהימוביץ', לאו מסי, צ'אבי ואנדרס אינייסטה, בארסה לא הצליחה לעמוד במשימה ולמחוק את הפיגור מהמשחק הראשון.

קפטן סביליה, השוער אנדרס פאלופ, הציג יכולת שיא במשחק, ומנע מהקטאלנים לכוב שעוד שערים מעבר לשער הבודד שהבקיע צ'אבי, אבל גווארדיולה האשים רק את עצמו בהדחה. "אולי הייתי צריך להוציא יותר מכזאת קבוצה וכאלה שחקנים", אמר המאמן, "אני מצטער שנכשלתי. זה היה סימן טוב לראות בחדר ההלבשה שההדחה השפיעה על השחקנים, זה מוכיח לי שיש בהם את הרעב לנצח".

"נשארנו נאמנים לסגנון שלנו, ועכשיו אנחנו חייבים להתאושש ולהביט קדימה". הוסיף גווארדיולה. אם הוא ושחקניו חיפשו תמריץ מסוים כדי להרים ראש מחדש, הרי שהגרלת הלה-ליגה זימנה להם במשחקם הבא את סביליה, וביום שבת הבלאוגראנה יוכלו לנקום ביריבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully