וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי מאבק צמוד, פאר בחצי הגמר

הישראלית פיגרה נגד סוארז נבארו (33), אבל התעשתה, ניצחה 6:4, 6:7, 5:7 ועלתה שלב בהובארט. אוקון הודח באוסטרליה

שחר פאר שוב הראתה שיש לה את האופי שממנו מגיעים הספורטאים האמיתיים. הישראלית, שמדורגת 30 בעולם ושמקווה השנה לחזור לקדמת הסבב, עשתה צעד הכנה נוסף בדרך לטורניר בשבוע הבא באליפות אוסטרליה הפתוחה כשניצחה ברבע הגמר את קרלה סוארז נבארו הספרדיה, אותה היא ניצחה 6:4, 6:7, 5:7.

פאר, שספגה רק הפסד אחד העונה אחרי שבשבוע שעבר הגיעה לחצי הגמר בטורניר אוקלנד, פתחה את המשחק רע מאוד וסבלה מאחוזים נוראיים בהגשות. במהלך המשחק מול הספרדיה, שמדורגת שלושה שלבים אחריה, היא נשברה לא פחות משש פעמים, אבל הצליחה להתייצב בהמשך, גילתה אופי והשלימה ניצחון ענק, שמסדר לה מפגש עם שרה אראני (50 בעולם), שניצחה 3:6, 4:6 את קריסטן פליפקנס.

דווקא כשנראה היה שפאר שיפרה את ההגשות שלה ותגיע איתנה לתחילת העונה, הישראלית נשברה פעם אחר פעם במערכה הראשונה ונשברה פעמיים בתחילת המשחק, אבל מנגד גם החזירה עם שתי שבירות. בהמשך המערכה היא נשברה פעמיים נוספות ונכנעה 6:4.

גם בפתיחת המערכה השנייה פאר נשברה ופיגרה 3:1, אבל בהמשך השיגה את השבירה וחזרה ל-4:4. ההמשך הצמוד נמשך והשתיים הלכו לשובר שוויון אחרי 6:6. גם בשלב הזה נותרו השתיים צמודות והגיעו ל-4:4 עד שפאר לחצה על הגז, ניצחה 4:7 והשלימה 6:7 במערכה כולה.

במערכה המכרעת השתיים שמרו על ההגשות, אבל במצב של 2:2 פאר מצאה שבירה חשובה ובהמשך עלתה ל-2:4. מנגד, סוארז נבארו איבדה אמנם מספר הזדמנויות לשבור את ההגשות של יריבתה, אבל בסוף הצליחה וחזרה ל-4:4 ובהמשך הגיעה ל-5:5. בשלב הזה פאר מצאה שבירה חשובה ועלתה ל-5:6 ובכך השלימה את המהפך הגדול.

מנגד, אכזבה נוספת נרשמה הבוקר באוסטרליה בגזרתו של הטניסאי הישראלי נועם אוקון, שהודח בסיבוב השני של מוקדמות אליפות אוסטרליה הפתוחה. אוקון, המדורג 259 בעולם, נוצח על ידי מיקל פרז'יז'ני הפולני 2:6, 7:5, 6:1 וסיים את דרכו בטורניר. אוקון, שהרשים אמש בניצחון על קאפדווילה הצ'יליאני, פתח גם היום מצוין וניצח את המערכה הראשונה, אך במצב של 5:5 במערכה השנייה איבד את ההגשה שלו ואת המומנטום, הפסיד את המערכה השניה 7:5, ומשם כבר לא חזר לעצמו מול הפולני המדורג 190 בעולם.

עדכון ראשון: 9:38
עדכון אחרון: 13:05

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully