וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי מוכן לאוסטרליה?

ורדסקו הביס 3:6, 1:6 את דג’וקוביץ’ בקויונג. סרינה ודמנטייבה בגמר סידני. יואיט הפסיד לבגדאטיס והודח ברבע הגמר

פרננדו ורדסקו הספרדי הוכיח הלילה (חמישי) כי גם השנה הוא מתכנן להיות כוח משמעותי בצמרת הטניס העולמי, כשגבר 1:6, 2:6 על המדורג שלישי בעולם נובאק דג'וקוביץ' והעפיל לגמר טורניר קויונג, טורניר הראווה המסורתי המשמש כהכנה לאליפות אוסטרליה, כשהוא נזקק ל-52 דקות בלבד. "למען האמת, קצת נמאס לי ממשחקים", ניסה להסביר דג'וקוביץ' בסיום את הפסד ואת הטעויות המרובות, "המטרה שלי היא להתאמן ולהגיע מוכן למלבורן".

לעומת זאת, הבשורה המשמעותית ביותר ממשחקי הלילה היא דווקא פרישתם של שניים אחרים מהעשירייה הראשונה, רובין סודרלינג וחואן מרטין דל פוטרו, שעלולים להיעדר מהגראנד סלאם הראשון של השנה. סודרלינג, המדורג שמיני בעולם, סבל מכאבים חזקים במרפקו ופרש ממשחקו מול איבן ליוביצ'יץ' הקרואטי כשהוא בפיגור 6:4. דל פוטרו, לעומת זאת, פרש מהמשחק מול ג'ו ווילפרד צונגה עוד לפני שהמשחק החל בגלל חשש להחמיר את הפציעה שלו בפרק. המארגנים לא פירטו את חומרת הפציעה של הארגנטינאי, אלוף ארה"ב. צונגה, מנגד, העפיל לגמר, שם, כאמור, יפגוש את ורדאסקו.

בטורניר סידני מי שחשב שלייטון יואיט יילך עד הסוף ואולי יזכה בטורניר, ראה אותו מפסיד דווקא למרכוס בגדאטיס ברבע הגמר. האוסטרלי ניצח 4:6 את המערכה הראשונה, אבל יריבו הקפריסאי, שמדורג במקום ה-42 בעולם, חזר עם 2:6 ו-3:6 בדרך לשלב הבא. רישאר גאסקה גם הוא בחצי הגמר אחרי ניצחון על פוטיטו סטראסה 3:6, 6:7. בשלב הבא הוא יפגוש את ג'וליאן בנטו, שניצח את לאונרדו מאייר 4:6, 7:6 0:6.

נשים: סרינה מחכה לדמנטייבה

המדורגת 1 בעולם סרינה וויליאמס נאבקה קשה הלילה בטרם גברה בחצי גמר טורניר סידני (סך פרסים 600 אלף דולר) 6:3, 5:7, 4:6 על יריבתה הצרפתייה ארוון רזאי (27 בעולם). סרינה כבר פיגרה 5:2 במערכה השנייה והייתה על סף הפסד, אך התאוששה והעפילה למשחק הגמר, שם תפגוש את אלנה דמנטייבה הרוסייה, האלופה מאשתקד.

דמנטייבה, המדורגת חמישית בעולם, גברה ללא קושי מיוחד 3:6, 1:6 בחצי הגמר על ויקטוריה אזרנקה (7 בעולם), ותנסה להגן על תוארה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully