וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו גרייבס וסשה בראטיץ' חתמו בהפועל חולון

14.1.2010 / 9:06

הגארד האמריקאי, ששוחרר בתחילת העונה מציבונה, והפורוורד הסרבי, ששיחק בגליל, הם הזרים שדורסמן בחר כחיזוק לקבוצה

הפועל חולון הודיעה הבוקר (חמישי) על החתמתם של הגארד האמריקאי אנטוניו גרייבס, והפורוורד סשה בראטיץ'. גרייבס שוחרר בתחילת העונה מציבונה זאגרב, לא לפני שהספיק לשחק בשורותיה חמש פעמים במסגרת היורוליג. גרייבס חתם על חוזהו בחולון כבר אתמול, לאחר שבקבוצה הצליחו לגשר על הפערים במגעים בין הצדדים, והשחקן יגיע לישראל במהלך הערב. עם צירופו של בראטיץ', השלימה חולון את סגל שחקניה. בראטיץ' יגיע לארץ הלילה בכדי להצטרף לאימוני הקבוצה. בראטיץ (2.08 מ', 23) הוא סרבי ששיחק בעבר בגליל העליון. בעונה האחרונה שיחק ביוז'ני האוקראינית והעמיד ממוצע של 13.2 נקודות (47 אחוז לשתיים ו-47 אחוז לשלוש),4.7 ריבאונדים ו-1.8 אסיסטים ב-25 דקות משחק.

בעקבות הגעתו של גרייבס צפוי הגארד טיטוס אייבורי לקבל הודעה על עזיבתו. גרייבס הוא השחקן השלישי שחותם בחולון אחרי הגעתו של מיקי דורסמן והוא מצטרף לניב ברקוביץ' ושון דניאל שכבר שיחקו בהפסד ברבע גמר גביע המדינה לעירוני אשקלון.

גרייבס (1.91, 24), בוגר מכללת פיטסבורג משנת 2007, הוא גארד מגוון שיכול לשחק כרכז אך גם כקלע. גרייבס רשם בעונתו האחרונה בפיטסבורג 9.2 נקודות ו-2.4 ריבאונדים למשחק, ואחרי פתיחת עונה טובה ב-CBA, חתם בפו אורטז מהליגה הראשונה בצרפת ומיד בלט. גרייבס שיחק 18 משחקים באורטז, זכה בתואר סגן מלך הסלים עם 20.4 נקודות והוסיף 2.8 אסיסטים למשחק. בקיץ 2008 ניסה את מזלו בניו יורק ניקס, אך כשלא קיבל חוזה חתם בגלאטסראי הטורקית, בה רשם 15.2 נקודות ו-2.2 אסיסטים למשחק בליגה הטורקית. בתחילת העונה חתם בציבונה זאגרב, שותף בחמש משחקי יורוליג בהם רשם 4.5 נקודות ואסיסט בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully