וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מונאקו חזרה רעבה מהפגרה

הקבוצה מהנסיכות הביסה 0:4 את מונפלייה במשחק השלמה. פ.ס.ז' הודחה מגביע הליגה על ידי גנגאן, ליון עלתה לרבע הגמר

הליגה הצרפתית טרם חזרה לפעילות מלאה, אבל הערב (רביעי) נערכו שני משחקי השלמה. במשחק שנדחה מהמחזור ה-15 בשל שפעת החזירים שפקדה אז את שחקני הקבוצות, מונאקו הביסה 0:4 את מונפלייה ועלתה למקום השביעי. בולון וסושו סיימו את משחק ההשלמה שלהן מהמחזור ה-18 ב-0:0.

מונפלייה רצתה להעפיל למקום השני, אבל הקבוצה מהנסיכות לא התחשבה בה ומחצה אותה. הבלם סבסטיאן פויגרנייה פתח את מסכת השערים של מונאקו בדקה ה-11, כשנגח לרשת כדור קרן שהגביה ננה. מונפלייה חיפשה את השיוויון, אך בדקה ה-55 נענשה על ידי הרונה לוקמן. הניגרי הצעיר לא יצא מגדרו משערו הראשון בליגה הבכירה, ובדקה ה-66 השלים צמד. יונס בלהאנדה האורח הורחק בדקה ה-72, ושער עצמי של עבדלחמיד אל קאוטרי היה אקורד הסיום הצורם של מונפלייה בדקה ה-87. 0:4 למונאקו בסיום.

במשחק נוסף, רצתה בולון לחגוג ניצחון שלישי העונה, אך נתקלה בסושו העיקשת שמיאנה לאבד נקודות בקרב התחתית. בולון הייתה קרובה יותר לניצחון ואפילו שלחה כדור אחד לקורה, אלא שעל המשחק הזה כנראה היה רשום מלכתחילה 0:0.

גביע הליגה: סינדרלה בסך הכל עברה דירה

מלבד משחקי הליגה, בצרפת התקדמו הערב גם בגביע הליגה, שם שוחקו משחקי שמינית הגמר, מלבד זה בין לה מאן לבורדו שנדחה עקב השלג הכבד. הפתעה גדולה הגיעה ממגרשה של גנגאן, מחזיקת הגביע הצרפתי המשחקת בליגה השנייה, שהדיחה את פריס סן ז'רמן הודות לשער עצמי אומלל של ממאדו סאקו. מזג האוויר הקודר השפיע על איכות המשחק, אבל גם הוא וגם הרחקה של מוסטפה דיאלו (76) לא מנעו מגנגאן לנצח, כשסאקו ניסה להרחיק בדקה ה-79 וכבש לשערו הוא.

ליון, שבשנה שעברה הודחה בשלב זה על ידי מץ בסטאד דה ז'רלאן, נקמה בקבוצה מהליגה השנייה עם ניצחון 0:3. ז'רמי טולאלן הבקיע בבעיטה חופשית את שערו השני בסך הכל בקריירה, אחרי חצי שעה של משחק. השוער האורח כריסטוף מארישז הורחק בדקה ה-68 וליסנדרו לופז סגר עניין עם צמד מאוחר (87 ו-89).

ליל, שיצאה לפגרה כשהיא בכושר נהדר ובמקום השני, חלפה על פני ראן עם ניצחון 1:3 לאחר הארכה. אדיל ראמי העלה את ליל ליתרון בדקה ה-40, אבל מיקאל פאז'יס הוותיק שלח את המשחק להארכה עם שיוויון בדקה ה-59. שלושים דקות התוספת היו של המארחת, שעלתה לרבע הגמר עם שערים של הברזילאי טוליו דה מלו (96) והבלגי אדן הזארד (115).

מארסיי הדיחה במשחק דרמטי את סנט אטיין, כשגברה עליה בחוץ 2:3. צמד של גונזאלו ברחסיו, חלוצה הארגנטינאי של סנט אטיין, בדקות 17 ו-30, נענה עם צמד של ברנדאו הברזילאי בצד השני בדקות 28 ו-58. מי שהכריע את המשחק היה ממאדו ניאנג, שחזר מפציעה והבקיע את שער הניצחון בדקת הסיום.

גם לוריין וטולוז דילגו לשלב הבא. לוריין עשתה זאת עם ניצחון 1:2 במגרשה של לאנס, כאשר סילבן מרשאל (8) וקווין גאמיירו (29) דאגו לשערים מול פנדל מצמק של אדוארדו (88). טולוז לא התקשתה בבית מול נאנסי, וגברה עליה 0:3. עצמי של דמיאן מקאלוסו (33), פנדל של פאולו משאדו (45) ושער של קווין דופי (48) עשו את העבודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully