וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה נפרדה מהמלך

הקבוצה המעוטרת ניצחה את סביליה 0:1 בשמינית גמר גביע המלך, אבל לא הצליחה למחוק הפסד של 2:1 מהמשחק הראשון

2010 החלה רק לפני כשבועיים, ברצלונה כבר רשמה הערב (רביעי) היסטוריה. הקבוצה, שזכתה בשישה תארים ב-2009, איבדה את הראשון כבר בשלב מוקדם של השנה, אחרי שהודחה על ידי סביליה בשמינית גמר גביע המלך.

כל העיניים היו נשואות הערב לרמון סאנצ'ז פיחואן, שם הצליחה סביליה לשמור על יתרון 1:2 מהמשחק הראשון ולהדיח את הבלאוגרנה. ברצלונה אמנם ניצחה 0:1, אבל היה חסר לה עוד שער אחד כדי להדיח את סביליה, שכבשה שני שערי חוץ בקאמפ-נואו במשחק הראשון.

במחצית הראשונה המשחק היה שקול יחסית, ונראה היה שסביליה הצליחה לנצל את יתרון הביתיות שלה. במחצית השניה הקטלאנים התחילו לתקוף יותר, והשיגו את שער היתרון בדקה ה-64. צ'אבי נהנה מטעות בהגנה של סביליה והשתלט על כדור במרחק של 20 מטרים מהשער, כדי להפציץ לפינה. בארסה כמעט והצליחה לנצל את המומנטום, כששלוש דקות לאחר מכן ליונל מסי עבר שני שחקני הגנה כדי לפרוץ לרחבה מצד ימין ולבעוט לקורה. שבע דקות לאחר מכן הייתה זו סביליה שכמעט וכבשה, כשפויול הציל את ברצלונה רגע לפני שהכדור נכנס לשער. שחקניו של גווארדיולה ניסו לעשות הכל בדקות הסיום, אלא שסביליה הסתגרה יפה כדי להוסיף לרזומה שלה תואר לא רשמי אך מכובד מאוד - הקבוצה שמחקה את אחד מששת התארים של ברצלונה ב-2009.

דפור הדיחה את ולנסיה, חטאפה הביסה את מלאגה

מי שגם הודחה מהגביע היא ולנסיה. הלוס צ'ה הגיעו לריאזור של דפורטיבו לה קורוניה לאחר הפסד ביתי 2:1 במשחק הראשון ופתחו את המשחק נהדר. ניקולה זיגיץ' כבש צמד נגיחות (10, 28) מבישולים של מיגל וריח של מהפך עמד באוויר. אלא שדפור חזרה בגדול במחצית השניה, הרבה הודות לפליפה. המגן השמאלי הברזילאי, שנמצא על הכוונת של ריאל מדריד, כבש את השער המצמק בדקה ה-49 ובישל לחואן רודריגז את השוויון 20 דקות לסיום לאחר מבצע אישי מבריק. דויד סילבה החמיץ הזדמנות גדולה לולנסיה בתוספת הזמן. דפור תפגוש ברבע הגמר את סביליה.

מי שכן הצליחה לבצע מהפך היא אוסאסונה. לאחר הפסד 2:1 במגרשה של הרקולס אליקנטה, הצליחה הקבוצה להימנע ממבוכה בזכות 0:1 ביתי שסידר עלייה לרבע הגמר בזכות שערי חוץ. מסעוד שוג'אי האיראני כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-48. אוסאסונה תפגוש ברבע הגמר את רסינג סנטאנדר, שסיימה את המסע המופלא של אלקורקון. הערב, נפרדו השתיים ב-0:0 וסנטאנדר עלתה בזכות ניצחון החוץ 2:3 בשבוע שעבר.

קבוצה נוספת שעלתה לרבע הגמר היא חטאפה, שהביסה את מלאגה 1:5 אחרי שהפסידה במשחק הראשון 2:1. רוברטו סולדאדו פתח את החגיגה של הקבוצה ממדריד בדקה ה-15, ורפא הכפיל את התוצאה בדקה ה-30. סולדאדו השלים צמד בדקה ה-49 ומלאגה התמוטטה סופית אחרי שער עצמי של לאון שקבע 4:0 בדקה ה-53. לופז צימק למלאגה, אבל אקורד הסיום היה שייך לדני פארחו, שכבש את שער הניצחון בדקה ה-81.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully