וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שום: "לא השתחרר שום לחץ"

13.1.2010 / 22:17

מאמן בית"ר ירושלים, יצחק שום, לא התרגש מהניצחון על מכבי תל אביב והעלייה לגמר גביע הטוטו. נמני: "אנחנו מאוכזבים"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

קשה להאמין שלפני שנתיים שחקני בית"ר ירושלים היו חוגגים עלייה לגמר גביע הטוטו כמו שהם עשו הערב (רביעי) אחרי הניצחון 0:1 על מכבי תל אביב. ברק יצחקי וטוטו תמוז, שלא יכלו להפסיק לחייך ולקפוץ אחרי שריקת הסיום, נראו כמו שניים ששחררו הרבה לחץ. מצד שני, המאמן שלהם ממש לא הסכים עם העובדה הזאת.

"לא השתחרר שום לחץ", אמר בסיום יצחק שום והוסיף: "המשחק הזה היה מאוד חשוב לנו והגביע חשוב לנו. כל תואר חשוב לשחקנים, טוב לנצח ולא משנה באיזה מסגרת, ובטח שחצי גמר זה דבר מחייב. לפני 48 שעות שיחקנו וזה לא פשוט. מכבי תל אביב תמיד רוצה, אבל עשינו מה שהיינו צריכים. סגרנו אותם די טוב את מכבי ובסופו של דבר, בחצי גמר משנה רק התוצאה".

שמעון גרשון: "ה-0:1 הזה מספיק ומתוק מאוד. זה אמנם גביע הטוטו אבל מבחינתנו היה חשוב לעבור שלב ולעלות לגמר, זה תואר שהוא מאוד חשוב למועדון. המחוייבות של השחקנים בכל משחקי גביע הטוטו עד עכשיו הייתה גבוהה ואפשר היה לראות את זה גם היום, אני שמח שגם הגיעו הרבה אוהדים לדחוף אותנו. לפני 48 שעות עוד שיחקנו משחק ליגה וזה לא היה פשוט בכלל, אני שמח שניצחנו".

מכבי תל אביב נראתה פחות מתעניינת בגודל המעמד על המגרש, וגם בסיום נראה היה שהמנג'ר אבי נמני השלים עם העובדה, והתפנה לעסוק במשימות הבאות. נמני התייחס בסיום לאבדן התואר ולהמשך היכולת הדלה של חוליית ההתקפה שלו: "אנחנו מאוכזבים שלא עלינו לגמר. היו לנו הזדמנויות והחמצנו, ואנחנו עם הפנים קדימה. איליה יברויאן היה בסדר ואין לי טענות אליו, אנחנו לא מחפשים תירוצים".

על המשך המאבקים בצמרת ליגת העל אמר נמני: "הדברים תלויים בנו, אנחנו במקום השלישי ואם נעשה את שלנו נמשיך להיות באותו המקום. אנחנו לא ניכנס לתירוצים של עייפות ולא רציני לדון בזה". לגבי שיתופו של מאור בוזגלו אמר: "אני מרגיש התקדמות, אבל מי שצריך להרגיש זה השחקן. נחזיר אותו בצורה הדרגתית כדי לא לפגוע בו. הוא עשה היום דברים יפים, צריך לתת לו סבלנות".

רוני גפני: "הגענו להרבה מאוד מצבים, גם במחצית הראשונה וגם בשניה, והם ממצב אחד נתנו לנו גול. אני לא יכול לנקוב בסיבה שבגללה אנחנו לא מצליחים לחבר שני ניצחונות, יש הרבה שחקנים צעירים ולוקח זמן להתייצב, אני מקווה שבסופו של דבר זה יקרה. נשארו עוד שני תארים ואנחנו מסתכלים על חצי הכוס המלאה, אנחנו תמיד חושבים קדימה ונלך בכל הכוח". לקראת המשחק מול בני יהודה בשבת אמר גפני: "כמו שבית"ר ניצחו אותנו היום אחרי ששיחקו לפני יומיים אין לנו שום תירוץ, נצטרך לבוא ולנצח ושום תירוץ לא יתקבל".

שוער מכבי תל אביב, לירן שטראובר, נפצע במהלך המשחק והוא סובל ממתיחה בשריר הירך, אותה פציעה ממנה הוא סבל בחודש הקודם. ביום חמישי בבוקר הוא ייבדק ואז תתברר חומרת פציעתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully