וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: ברוך הבא, אלסנדרו

דל פיירו הבקיע את שעריו הראשונים העונה, כשיובנטוס גברה 0:3 על נאפולי ועלתה לרבע גמר הגביע. 1:2 למילאן על נובארה

כמו בלא מעט מדינות ברחבי היבשת, גם באיטליה מנצלים את אמצע השבוע לטובת משחקי הגביע. הערב (רביעי) פגשה מילאן הגדולה את נובארה מהליגה השלישית במסגרת שמינית הגמר, וניצחה אותה בקושי 1:2, רק הודות לשער מאוחר של מתיו פלאמיני. יובנטוס הביסה 0:3 את נאפולי, במשחק מכריע עבור המאמן צ'ירו פרארה, וקטאניה הופתעה על ידי קטאניה שניצחה אותה 1:2. מילאן, יובנטוס וקטאניה הצטרפו בכך לרומא ואינטר שכבר עלו לרבע הגמר.

יובנטוס - נאפולי 0:3

צ'ירו פרארה אירח בטורינו את נאפולי, קבוצת נעוריו, בידיעה כי הפסד עלול לגרום לו לאבד את משרתו. במהלך המשחק נפוצו ידיעות לפיהן בהנהלה החליטו שהמאמן ימשיך בכל מקרה עד לסיום העונה בגלל סירובו של חוס הידינק להגיע, אך שחקני יובנטוס בחרו להיות תלויים בעצמם והשיגו ניצחון משכנע שירגיע את מאמנם.

בדקה ה-24 נכבש שער היתרון, כשדייגו ניצל הרחקה רעה של הגנת נאפולי ובעט מ-14 מטרים כדור שקיפץ על הקרקע והפתיע את ג'נארו יצו. בדקה ה-77 הגיע הרגע של אלסנדרו דל פיירו, שמצא את הרשת בשערו הראשון העונה, והשלים צמד אישי עם פנדל בדקה ה-83, אחרי הרחקה של מתאו קונטיני. נאפולי, שעלתה בהרכב משני ואיפשרה לאנדראה דוסנה, הרכש מליברפול, לערוך הופעת בכורה, חווה הפסד ראשון תחת הדרכתו של וולטר מצארי, בעוד יובה ממשיכה לרבע הגמר.

מילאן - נובארה 1:2

לאונרדו שלח לכר הדשא הרכב משני, הכולל את הצעירים אנדרה דה ויטו ודוידה די ג'נארו והוותיקים ג'וזפה פבאלי ופיליפו אינזאגי. החלוץ המחונן היה גם זה שפתח את מסכת השערים במשחק, שמצא את הרשת של אלברטו פונטאנה בדקה ה-12.

אלא שנובארה הקטנה לא ויתרה, ובדקה ה-47 השווה החלוץ הארגנטינאי שלה, פאבלו גונזאלס. מילאן, ללא רונאלדיניו, פאטו, אנדראה פירלו ודייויד בקהאם ולעיני 15,000 צופים בלבד בסן סירו (רבבה עשתה דרכה מנובארה), נראתה נואשת, עד שהגיע שער הניצחון של פלאמיני לקראת הסיום. דווקא הקשר הצרפתי שמעוניין לעזוב את הקבוצה ולא זוכה לאשראי מהמאמן, הוא זה שהביא את הכרטיס לשלב הבא.

גנואה - קטאניה 2:1

גם קטאניה העפילה לרבע גמר הגביע לאחר שהפתיעה בלואיג'י פראריס 1:2 את גנואה. סיפור המשחק היה ג'אנביטו פלסמאטי. החלוץ בן ה-27, המתנשא לגובה 1.99 מטר, קיבל דקות משחק ראשונות העונה והחזיר עם צמד בזק בדקות 5 ו-8 ושלח איתות למאמנו סיניסה מיכאילוביץ'. מרקו רוסי צימק לגנואה בדקה ה-57, אבל הורחק כעבור דקה לאחר מילים מיותרות כלפי השופט. בדקה ה-60 נותרה גנואה בשתעה שחקנים כשסקורטיס פפאסתאתופולוס ספג צהוב שני, מה שהקל על קטאניה להשלים את ההפתעה. קטאניה תפגוש ברבע הגמר את רומא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully