וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אפריקה: הפעם, אנגולה צלחה את תוספת הזמן

מארחת הטורניר נהנתה משערים של פלאביו ומאנושו בדרך ל-0:2 חשוב על מלאווי. אלג'יריה התאוששה, וניצחה את מאלי 0:1

מחזור אחד בשלב הבתים של אליפות אפריקה הסתיים לו, ולא מעט נבחרות נמצאות במצוקה וחייבות להוכיח שהמשחק הראשון היה מקרי. הראשונה שבהן היא אלג'יריה, שפגשה הערב (חמישי) את מאלי במשחק של להיות או לחדול מבחינתה, אחרי ההפסד המשפיל 3:0 למלאווי ביום שני, ויצאה עם 0:1 קטן, אך חשוב מאוד. במשחק השני של היום התעמתה המארחת אנגולה עם מלוואי, והצליחה להשיג 0:2 חשוב עד מאוד, שאולי מוכיח כי המארחת הצליחה להתאושש מה-4:4 המטורף עם מאלי במחזור הראשון.

אלג'ריה - מאלי 0:1

לא נעים היה להיות במחנה האלגי'ראי בימים האחרונים. הדיווחים שהגיעו עד המשחק הערב סיפרו על זעם בקרב המשלחת מתצוגת השחקנים, ועל חדר הלבשה מפולג שמאיים על עתיד המאמן רבאח סעדן אחרי התבוסה המשפילה 3:0 למלוואי במחזור המשחקים הראשון. גם במאלי לא היו רגועים במיוחד, והשתדלו שלא לחגוג יותר מדי את הקאמבק הגדול מול אנגולה. שתי הנבחרות, אם כך, הגיעו למשחק הערב מעט מהוססות, מה שהיה ניכר על כר הדשא עצמו.

המאמן הניגרי של מאלי, סטפן קשי, הציב הפעם בהרכב את סיידו קייטה, קשר ברצלונה שהביא למפנה מול אנגולה כשעלה מהספסל. מומו סיסוקו, שהתאושש מפציעה במפשעה והיה בספק למשחק, פתח גם הוא, אלא שגם צמד הכוכבים של מאלי במרכז השדה לא הצליחו להושיע את נבחרתם, שמצבה בבית המרתק הזה הסתבך עוד יותר אחרי הערב. אחרי שהמשחקים הקודמים של שתי הנבחרות היו מלאי אירועים והפתעות, הפעם קיבלנו תשעים דקות רגועות למדי, אותן דאג להפר ראפיק חאליצ'ה בדקה ה-43, עם השער היחיד במשחק, כשנגח כדור חופשי של קארים זיאני המצוין. אלג'יריה מדלגת באופן זמני למקום השני בבית, אולי בדרך להוכיח כי המפלה המבישה במשחק הראשון היתה חד-פעמית.

אנגולה - מלאווי 0:2

'הלהבות', זהו הכינוי המסורתי של נבחרת מלאווי, שבימים האחרונים קיבלה כינוי חדש באפריקה - 'קוטלת הענקים'. אחרי שהביסה את אלג'יריה 0:3 ללא תנאי וחגגה ניצחון ראשון בתולדותיה בטורניר היבשתי, הנבחרת הקטנה ניסתה להבטיח הערב את מקומה בשלב הבא בעזרת ניצחון על המארחת. אלא שאנגולה, לעומתה, רצתה להתאושש מההלם של משחק הפתיחה, אחרי שחגגה יתרון של ארבעה שערים ויצאה לבסוף עם נקודה בלבד.

יתרה מכך, אנגולה ממש לא רוצה להצטרף להיסטוריה המביכה של מארחות שכשלו בניסיון העפלה לרבע הגמר, ועל כן הערב היא שיחקה טוב למשך תשעים דקות, לשם שינוי, על מנת להשיג את הניצחון החשוב ולשמור על סיכוי טוב להעפיל לשלב הבא. פלאביו העלה את המארחת ל-0:1 בדקה ה-48, כאשר מאנושו דאג לסגור עניין שש דקות מאוחר יותר - בלי דרמות מיותרות בתוספת הזמן, שארכה חמש דקות. מלאווי הסימפטית תקווה להמשיך את מסע הקסם במשחק הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully