וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורן סמדג'ה נכנס רשמית לתפקיד מאמן הנבחרת

מדליסט הארד מברצלונה הסכים להצעה לאמן את נבחרת הג'ודו. לקראת לונדון 2012: שונתה שיטת דירוג הג'ודאים

אחרי שבימים האחרונים שקל את האפשרות לקבל את המינוי למאמן נבחרת הג'ודו של ישראל, אורן סמדג'ה החליט בסופו של דבר להיענות להצעת האיגוד והודיע על כך לראשיה בימים האחרונים. הוועדה המקצועית של איגוד הג'ודו החליטה לאחרונה ברוב קולות על המינוי, שהתקבל בסופו של דבר. בכך מחליף סמדג'ה בן ה-39 את האוסטרי הוברט רורור, שפוטר מתפקידו.

סמדג'ה, מדליסט הארד מאולימפיאדת ברצלונה 1992, עסק באימון מאז פרש מג'ודו ואף הקים את המרכז הישראלי לג'ודו. יחד עם זאת, עד היום סמדג'ה מעולם לא קיבל תפקיד רשמי באיגוד ואף היה מסוכסך עם ראשיו בעבר.

שונתה שיטת הדירוג

איגוד הג'ודו הבינלאומי והוועד האולימפי הבינלאומי הודיעו על שינוי שיטת הדירוג של הג'ודאים לקראת המשחקים האולימפיים בלונדון 2012. הג'ודאים יקבלו ניקוד במספר תחרויות על פי חשיבותן, וההשתתפות תהיה על פי שמות הספורטאים המדורגים באופן אישי ולא על פי מקומות למדינות.

חידוש נוסף לקראת משחקי לונדון 2012 קובע כי בכל קטגוריית משקל יוכלו להשתתף שני ספורטאים במספר תחרויות, מה שמבטיח התמודדות ספורטיבית הרבה יותר גדולה.
תחרויות שיזכו את הג'ודאים בניקוד בדרך למשחקים האולימפיים הן: אליפות עולם, גראנד סלאם, הפרס הגדול, אליפות אירופה, וגביע העולם. מדליה אולימפית במשחקים אולימפיים קודמים מזכה בניקוד אישי הגבוה ביותר.

גילי לוסטיג, מנהל היחידה לספורט הישגי של הוועד האולימפי בישראל, אמר היום: "ההתמודדות הספורטיבית בדרך למשחקים האולימפיים בלונדון תהיה הרבה יותר הגונה ותחרותית מבחינה ספורטיבית. לכל מדינה יש כרטיס אחד ללונדון בכל קטגוריית משקל ומי שיזכה בו הוא הספורטאי או הספורטאית שיקבעו את ההישגים הטובים ביותר באליפויות העולם ואירופה שהן תחרויות המטרה העיקריות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully