וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלום הבלהות של מנצ'סטר יונייטד

מסמך שנכתב על ידי הבעלים של היונייטד עבור משקיעים פוטנציאליים חושף את הפחדים של הנהלת הקבוצה: פרישת פרגי, תקנות אופ"א, העלייה של סיטי והטרור העולמי

"טיימס" מפרסם היום (רביעי) תמלול של מסמך של 322 עמודים שנכתב על ידי הבעלים של מנצ'סטר יונייטד עבור משקיעים פוטנציאליים, שמפרט את הערכותיהם הכלכליות ואת ציפיותיהם לעתיד, וחושף את כל הפחדים והחששות בצמרת של אחת הקבוצות הגדולות בכדורגל העולמי.

המסמך מפרט על העוצמה הכלכלית של המועדון, המוערך ב-500 מיליון ליש"ט, אך גם על החשש מהנפילה הצפויה עם פרישתו של אלכס פרגוסון ועם עלייתן של יריבותיה של היונייטד בפרמיירליג.

במסמך כתוב כי "היכולת שלנו למשוך את מיטב השחקנים בעולם תלויה מאוד במספר חברי הנהלה, ובמיוחד במנג'ר שלנו, אלכס פרגוסון. הדברים האלה קריטיים בהצלחת הקבוצה, ולכן קריטיים ביציבות הכלכלית שלנו. לא כל יורש למנג'ר שלנו יוכל להיות מצליח כמוהו, והידרדרות ביכולת של הקבוצה ובביצועיה עלולים לפגוע באפשרות שלנו להביא שחקנים ומאמנים טובים".

במסמך מובע גם החשש מהתוכניות של אופ"א לשנות את מדיניותה לגבי קבוצות שאינן מאוזנות כלכלית. יונייטד עלולה להיכלל בקטגוריה הזו, מאחר שחובותיה מוערכים במאות מילוני ליש"ט. במסמך נכתב: "אופ"א הציעה הגבלות על קבוצות שמשתתפות במפעלים האירופיים. יש פה סיכון גדול, מאחר שמדיניות ה'פייר פליי' תגביל את היכולת שלנו לצרף שחקנים בכירים ותפגע ביכולת של הקבוצה".

כמו כן, במסמך מספרת ההנהלה על החשש ביונייטד מעליית היריבות שלה, כמו מנצ'סטר סיטי וצ'לסי באנגליה, וכמובן גם ברצלונה וריאל מדריד בספרד. על פי המסמך: "קבוצות ומועדונים אחרים משקיעים סכומי כסף נכבדים ברכישת שחקנים ובמשכורותיהם. התחרות גרמה גם להעלאת המשכורות לשחקנים שלנו, ועלולה בסופו של דבר לסכן את מקומנו בצמרת ואת השתתפותנו במפעלים הבכירים".

כמו כן, המסמך חושף את החשש שיש בקבוצה מהטרור העולמי. "אנחנו נחשבים לאחד ממועדוני הספורט הכי ידועים בעולם, עם חשיפה עולמית, וחלק מהמסעות שלנו ברחבי העולם נערכים באסיה, במזרח התיכון ובאפריקה. לחלק מהמדינות הללו יש היסטוריה של טרור וחוסר יציבות, כך ששחקנינו עלולים להיות מטרה לטרור ושאר אסונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully