וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחאטה: "הניצחון על ניגריה הוא רק ההתחלה"

מאמן נבחרת מצרים לא נח על זרי הדפנה. זידאן: "הניצחון הזה מגיע לנו". מאמן ניגריה, שייבו אמודו: "שילמנו על טעויות טפשיות"

בנבחרת מצרים הצליחו בפעם הראשונה להרים אתמול (שלישי) את הראש אחרי שהחמיצה הזדמנות להעפיל למונדיאל והפסידה במשחקי הפלייאוף לאלג'יריה לפני קצת פחות מחודשיים. אלופת אפריקה פתחה את האליפות עם ניצחון משכנע 1:3 על ניגריה למרות שהיריבה הובילה בדקה ה-12 משער של צ'ינדו אובסי. המצרים הפכו את התוצאה אחרי שערים של עימאד מוטאב (34), אחמד חסן (54) וגדו (87) ועשו צעד חשוב במאבק על העלייה מהבית.

"זה לא היה משחק קל", הבהיר שחקנה של בורוסיה דורטמונד ונבחרת מצרים, מוחמד זידאן. "לניגריה יש נבחרת מצוינת עם הרבה ניסיון ושחקנים מוכרים. היינו בפיגור של שער וחזרנו חזק לנצח את המשחק. לא ויתרנו והניצחון הזה מגיע לנו".

מאמן הנבחרת המצרית, חסן שחאטה, סיכם: "החילופים השתלמו לנו. הניצחון על ניגריה הוא רק ההתחלה, יש לנו עוד דרך ארוכה לעבור ועדיין אנחנו צריכים את האוהדים שלנו, המקוריים והמתפללים".

הקפטן הניגרי, ג'וזף יובו, ניסה להסביר את ההפסד: "אם היינו עולים למחצית השנייה כמו שעלינו לראשונה, היינו יכולים לנצח את המשחק הקשה הזה. התחלנו טוב והבקענו שער, אבל הם חזרו והשוו. הם כבשו מוקדם במחצית השנייה והשביתו אותנו".

מאמן נבחרת ניגריה, שייבו אמודו, טוען שהנבחרת שלו שילמה מחיר על טעויות אומללות: "שיחקנו טוב ושלטנו במשחק במיוחד במחצית הראשונה, אבל איכשהו עשינו כמה טעויות טפשיות ונענשנו על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully