וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "לא דיברתי הרבה על כדורגל לאחרונה"

מאמן פומפי התלהב מהניצחון בדקה ה-120 בגביע: "כל ניצחון שלנו מראה שעם כל הבעיות, אין לנו כוונה לוותר. הראינו אופי"

פורטסמות הוכיחה אתמול (שלישי) שיש לה לא מעט מזל. הקבוצה של אברהם גרנט, שהתייצבה למשחק החוזר בגביע האנגלי נגד קובנטרי, כפתה הארכה בזכות שער עצמי בדקה ה-90 ונהנתה מאלילת המזל גם ב-30 הדקות האחרונות אחרי שהצליחה להכריע את ההתמודדות עם שער ניצחון ענק של ארון מוקואנה, שהעניק לה 1:2 ענק בדרך לשלב הבא. היריבה הבאה של אברהם גרנט היא סנדרלנד.

"זה היה מאוד חשוב לנצח את המשחק הזה כך שאנחנו יכולים לבנות על זה וזה מה שעשינו", אמר מוקואנה. "היינו זקוקים לזה וזה ניצחון גדול עבורינו. זה תמיד קשה להגיע למקומות האלה ומגיעות מחמאות לקובנטרי, הם עשו את זה קשה עבורינו. בסופו של היום הצלחנו להתעלות על עצמינו".

אברהם גרנט נשמע קצת יותר מאופק ולא יכול היה להתעלם מהבעיות הכלכליות של קבוצתו, ואמר: "זה ניצחון טוב, הראינו הרבה אופי. זה זמן קשה עבור כל אחד במועדון, זה מצב טבעי. לא דיברתי הרבה על כדורגל לאחרונה. כל ניצחון מראה שעם כל הבעיות, אין לנו שום כוונה לוותר".

למרות הניצחון, גרנט יודע שלא זה המפעל המשמעותי עבור קבוצתו: "הדבר החשוב ביותר זה הפרמייר ליג, אבל מה שעוד חשוב זה איך ניצחנו את המשחק מכיוון שזה מראה שאסור לנו לוותר עד הרגע האחרון. הקבוצה כל הזמן ניסתה ואני חושב שהגיע לנו הניצחון הזה. עד הדקה ה-90 וגם בהארכה יצרנו הרבה מצבים. לפעמים אני חושב שאנחנו צריכים לנצל יותר את המצבים שלנו כדי להבקיע, אבל המטרה העיקרית של הגביע היא להעפיל, וזה מה שעשינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully