וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפבל: "ונגר יודע מה הוא עושה"

הבלם הוותיק חוזר לארסנל בגיל 35, ומרגיע את החששות לגבי כושרו: "המאמן עקב אחריי מקרוב, והוא לא אדם טיפש"

הבלתי ייאמן עומד להתרחש, כשחזרתו הרשמית של סול קמפבל לקבוצתו לשעבר ארסנל תהפוך לרשמית. הבלם הוותיק שותף אמש (שלישי) במשך 45 דקות במשחק מילואים של התותחנים נגד מילואי ווסטהאם, והצהיר בסיום: "ונגר עקב אחריי מקרוב, והוא לא אדם טיפש. הוא לא היה לוקח אותי אם הוא לא היה אוהב את מה שהוא ראה ממני".

ארסנל ניצחה 2:4 וקמפבל עלה לשחק במחצית השנייה. באנגליה הסבירו שונגר רוצה לבחון את כושרו של הבלם, שלא שיחק בצורה פעילה בחצי השנה האחרונה וכמובן לא הופך לצעיר יותר. השחקן צפוי לשחק לפחות בעוד משחק אחד עם המילואים לפני שוונגר יחליט האם להחתים אותו, אך בינתיים התקשורת האנגלית כבר טוענת כי החוזה מסוכם וקמפבל צפוי להרוויח 20 אלף ליש"ט לשבוע.

גם קמפבל מודה כי חזרתו לארסנל היא דבר "לא ייאמן". התותחנים צפויים לשלם לבלם הוותיק שכר שבועי של 20 אלף ליש"ט, וקמפבל מודה ש"התגעגעתי לזה, אני מרגיש שזה המהלך הנכון. זה כבר לא סתם רצון לחזור למגרשים, זו ממש תשוקה. אני מרגיש טרי, ומבחינתי זה פשוט לא ייאמן".

"אני צריך לשחק כדי להיכנס לכושר, לשחק בכמה משחקי אימון ואז לראות מה יהיה. אני מקווה לחתום בארסנל. זה יהיה פנטסטי, נפלא, נהדר", אמר הבלם, "ההתלהבות הישנה חזרה אליי. זה מרגיש כאילו מעולם לא עזבתי. אני מתרגש להיות כאן שוב ועבדתי קשה בשביל זה".

בלם נבחרת אנגליה לשעבר עזב את ארסנל ב-2006 וחתם בפורטסמות, שם סיים את חוזהו בקיץ האחרון. לפני מספר שבועות הוא חתם בנוטס קאונטי מהליגה הרביעית, אבל ביקש להתיר את חוזהו אחרי משחק אחד. אגב, ארסן ונגר מעולם לא החתים שחקן שכבר שיחק תחתיו ב-13 העונות שלו על הקווים של ארסנל, אבל לאחרונה החמיא פעמים רבות לשחקן ונראה שהחיבור הזה עשוי לקרות.

קמפבל היה קפטן טוטנהאם, אבל עשה מעבר מתוקשר ב-2001 והפך לאויב הגדול ביותר של אוהדי התרנגולים. עם ארסנל הוא זכה בדאבל ב-2002 והיה חלק מהקבוצה שלא הפסידה לכל אורך עונת 2003/4 וזתה אז באליפות. בנוסף הוא זכה עם הקבוצה בגביע ב-2003 וב-2005 ובגביע הקהילה ב-202 וב-2004.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully