וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "מי שיגיע לפה, יהיו לו חיים קשים"

12.1.2010 / 22:15

מאמן הפועל ירושלים כבר הסתכל קדימה אל ולנסיה, קאזאן וגלטסראיי, אותן יפגוש בשלב הבא. קוקיה: "זה הישג מדהים"

מגד גוזני

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

לא לזאת פיללה הפועל ירושלים. קבוצתו של גיא גודס, שהפסידה הערב (שלישי) לאריס סלוניקי, סיימה את בית ג' ביורוקאפ במקום השני, ולפיכך סידרה לעצמה יריבות לא פשוטות כלל בסיבוב הבא. ירושלים תפגוש בשלב הבתים הבא את ולנסיה הספרדית וקאזאן הרוסית, שסיימו את בתים ב' ו-ד' במקומות הראשונים, שתיהן עם מאזן מצוין של 1:5. הקבוצה הרביעית בבית תהיה גלאטסראיי הטורקית, שהשתחלה ברגע האחרון אחרי ניצחון הערב על טראמו, והתבוססה במקום השני של בית א', עם מאזן 3:3.

"בכדורסל, הכל בלב ובראש"

מאמן ירושלים, גיא גודס אמר בסיום: "אני רוצה לברך את אריס על משחק ענק. הם קלעו באחוזים מדהימים למשחק חוץ. הם באו אחרי הפסד בית וקלעו 14 שלשות כשניסינו לסגור את בטס הקלעים קלעו". על שחקניו אמר גודס: "אני לא יכול להגיד שהשחקנים לא התאמצו. היה קשה מאוד לשמור על בטס בתוך הצבע. כשמקבלים כל כך הרבה שלשות באחוזים כאלה זה נגמר בדרך כלל 20 הפרש. עשינו פאולים בסוף כדי לנסות להגיע להפרש, אבל הם לא עשו טעויות".

על היריבות שתפגוש הקבוצה בשלב הבא, אמר המאמן: "היריבות הן אותן יריבות, הפעם היעדים לא אטרקטיביים. רצינו את הבית השני, אבל בואו נהיה כנים, שני הבתים הם בתים חזקים. ולנסיה, קאזאן, בדלונה או ברלין הן קבוצות חזקות מאוד. הטופ 16 הן 16 הקבוצות הגדולות ביול"ב, אבל אמרתי לחבר'ה שאנחנו לא צריכים להסתפק בברכות, ולנסות לעלות מהבית הזה. זה יהיה הרבה יותר קשה, אנחנו לא נוותר. מי שיגיע לפה יהיה לו חיים קשים. אנחנו נראה שאנחנו קבוצה מספיק טובה כדי להיות שם".

אורי קוקיה, ששוב הציג משחק התקפי מוצלח, אמר: "הם פתחו את המשחק טוב מאוד מהרגע הראשון. ניסינו לחזור למשחק ולשמור על המשחק צמוד, אבל כל פעם שהיה לנו מומנטום הם הדפו אותו. הורדנו ל-4 ו-2, אבל בשורה התחתונה הפסדנו. אסור לשכוח שזה הישג מדהים שכבר עלינו מהמקום השני".

מאמן אריס, פוטיוס קציצריס היה מרוצה מאוד בסיום: "באנו הערב לנצח, לא רק כדי לסיים במקום הראשון בבית, אלא כדי לשחק טוב אחרי ההשפלה ביום שבת בליגה אצלנו בבית. רציתי לראות אם הקבוצה שלי תהיה מוכנה להגיב מול יריבה קשה ועוד בירושלים, וזה היה נקודת המבט שלי היום". כשנשאל מה הוביל לניצחון, אמר היווני: "בכדורסל הכל בלב ובראש. היו לנו קצת בעיות בפיק אנד רול, אבל היינו מאוד מפוקסים וזה נתן לנו את הניצחון. כמו כן האחוז המדהים שלנו משלוש. זה היה ניצחון חשוב מאוד, זה היה מבחן אופי בשבילנו".

יריבותיה של ירושלים בשלב הבא

ולנסיה מודרכת על ידי מיודענו נוון ספאחיה והיא נחשבת לאחת מהקבוצות החזקות במפעל. המאמן, אקס מכבי תל אביב, נוהג לערוך רוטציה רחבה ובאירופה 11 שחקנים רשמו העונה בין 17 ל-27 דקות משחק. נאנדו דה קולו הצרפתי וסרגיי ליסצ'וק האוקראיני מוליכים את הקלעים עם 12.8 ו-12.3 נקודות למשחק בהתאמה ערב המחזור האחרון ומתחת לסלים ניתן למצוא שמות כמאט נילסן הוותיק, ויקטור קלאבר וקוסטה פרוביץ'.

כמו בכל עונה, גם בזו הנוכחית שמרה קאזאן על סגל עשיר וכשרוני, כשבין השמות הבולטים בקבוצה ניתן למצוא את מרקו פופוביץ' , שעד הערב החזיק בממוצעים של 21.2 נקודות ו-5.2 אסיסטים למשחק באירופה ואת חברו לנבחרת קרואטיה, קרסימיר לונצ'אר, שהעמיד ממוצעים של 15.2 נקודות ו-7 ריבאונדים למשחק. הליטאי הוותיק סאולויס שטומברגאס עדיין תורם 22 דקות לערב וטרל ליידי האמריקאי הוא חברו של פופוביץ' לקו האחורי. הרכש הטרי של הקבוצה הוא מאצ'יי לאמפה, שהגיע אליה ממכבי תל אביב ויחזור לישראל מהר מכפי שצפה.

גלטסראיי, שהבטיחה את ההשתתפות שלה בשלב השני רק ברגע האחרון, עם ניצחון על טראמו, פתחה טוב דווקא את הקמפיין הנוכחי עם ניצחון על מאריופול, אבל הפסד לטראמו ולאלבה ברלין סיבך אותה מאוד, ראדוסלב ראנצ'יק מנהיג את הטורקים, עם 21 נקודות בממוצע בחמשת משחקיו ביורוקאפ, והוא נעזר בדאריוס וושינגטון עם 20.2 נקודות, 4 ריבאונדים ו-4 אסיסטים ובמייק ווילקינסון האמריקאי שמסייע עם 18.2 נקודות בממוצע ו-6.4 ריבאונדים למשחק. שם נוסף שגודס יהיה חייב לשים אליו לב הוא זה של לא אחר מאשר סימאס יסאייטיס, אקס מכבי תל אביב, שרושם ביורוקאפ ממוצעים של 15.2 נקודות, רק ב-33 אחוזים מחוץ לקשת.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully