וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריטאס ומילאנו מחוץ לטופ 16

הליטאים הפסידו במלאגה 73:71, האיטלקים הפסידו לריאל מדריד. יותם הלפרין קלע 14 בניצחון אולימפיאקוס על פרטיזן

המחזור ה-10 ביורוליג שנפתח הערב הוא גם זה שיסגור את שלב הבתים הראשון. הפעם מדובר בכל משחקי הבתים ב' ו-ד', כאשר המנצחת המאושרת של הערב היא אפס פילזן הטורקית, שגברה בחוץ על אורלאן 60:75 והבטיחה את מקומה בטופ 16. המאוכזת הגדולה של בית ב' הייתה ריטאס וילנה, שהפסידה בחוץ למלאגה 73:71 וסיימה את דרכה ביורוליג. באותו בית, יותם הלפרין קלע 14 נקודות בניצחונה של אולימפיאקוס על פרטיזן בלגרד 60:81, כאשר עוד לפני המשחק הזה הבטיחו היוונים את ראשות הבית לקראת הטופ 16.

שלושה משחקים נוספים התקיימו הערב בבית ד', וקבוצה נוספת שנלחמה אך מצאה את עצמה מחוץ לשלב הבא היא ארמאני מילאנו, שהפסידה לריאל מדריד 66:75. פנאתינייקוס ניצחה את אולדנבורג 64:67 וסיימה את הבית במקום השני, בעוד שפרוקום סופוט הפולניצ הבטיחה את עלייתה אחרי 70:75 על חימקי.

בית ב'

ריטאס וילנה - מלאגה 73:71

היכולת הרעה של מלאגה לאחרונה, וגם שחרורו של שמונד וויליאמס מהקבוצה היו אמורים לעודד את הליטאים. ריטאס הייתה תלוייה בעצמה, וניצחון היה מבטיח את עלייתה לטופ 16. אחרי ההפסד שחקניה קיוו לניצחון של אורלאן על פילזן, אבל זה לא קרה וריטאס סיימה את דרכה ביורוליג. מלאגה כבר הובילה 63:70 כשנותרו פחות משתי דקות לסיום, אבל ריצת 0:6 של הליטאים הובילה למאני טיים סוער במיוחד. בשתי ההתקפות האחרונות של מלאגה, שלחו שחקני ריטאס את עומאר קוק לקו העונשין. קוק קלע בשלושה מארבעה נסיונות, מה שהבטיח למלאגה כדי להבטיח את הניצחון. מרטינס גצביציוס קלע 19 נקודות לריטאס, מילקו בייליצה הוסיף 18. גיורגיוס פרינטזיס הוביל את מלאגה עם 17 נקודות ו-7 ריבאונדים, קוק הוסיף 15 ורוברט ארצ'יבלד סיים עם 11.

אורלאן - אפס פילזן 75:60

אחרי הניצחון המשכנע בצרפת, שחקניו של ארגין עתמאן עברו לשמוע את החדשות מליטא, וכשהבינו שמלאגה ניצחו התפנו לחגוג את העלייה לטופ 16. הצרפתים הגיעו למשחק הזה בלי סיכוי לעלות לטופ 16, והורידו הילוך - מה שמאוד עזר לפילזן. פרסטון שומפרט הוביל את שחקני אפס פילזן עם 21 נקודות, איגור ראקושביץ' הוסיף 14 וצ'ארלס סמית סיים עם 11 ו-7 אסיסטים. אוסטין ניקולס קלע 17 נקודות למארחים, והיה השחקן היחיד באורלאן שסיים בדאבל פיגרס.

אולימפיאקוס - פרטיזן 60:81

שתי הקבוצות הגיעו למשחק עם מקום בטוח בטופ 16, אלא שהסרבים פינטזו על ניצחון חוץ שיכל להעלות אותם למקום השני. בסופו של דבר, מוליכת הבית הראתה להם למה היא מסיימת את השלב המוקדם במקומה הנוכחי, ושלטה לגמרי במשחק הזה. בסופו של דבר, פרטיזן מסיימת את הבית במקום השלישי. לינאס קלייזה הוביל את אולימפיאקוס עם 16 נקודות, יותם הלפרין רשם ערב מצויין עם 14 נקודות (4 מ-5 ל-2, 2 מ-3 לשלוש), 3 ריבאונדים ואסיסט. יואניס בורוסיס הוסיף עוד 12. לורנס רוברטס ובו מקיילב קלעו 14 כל אחד לפרטיזן.

בית ד'

מילאנו - ריאל מדריד 75:66

למילאנו, ששיחקה ללא מוריס פינלי, היו שתי אפשרויות לעלות לטופ 16, ואחרי שהיא איבדה את המשחק הזה היא קיוותה להפסד של סופוט הפולנית. בסופו של דבר האיטלקים מצאו את עצמם מחוץ לטופ 16, אבל לא באופן מפתיע. ריאל מדריד לעומתה, השיגה את הניצחון המיוחל שהבטיח לה את המקום הראשון בבית. רימאס קאוקינאס הוביל את שחקני ריאל מדריד עם 12 נקודות. פבלו פריג'יוני, מרקו יאריץ', וסרחיו יול הוסיפו 11 כל אחד. סטפאנו מנצ'ינלי הוביל את האיטלקים עם 18 נקודות.


פורקום סופוט - חימקי מוסקבה 70:75

הפולנים היו זקוקים בסך הכל לניצחון ביתי מול קבוצה שכבר הבטיחה את מקומה בשלב הבא, וכיאה לקבוצת יורוליג עם יומרות הם עמדו במשימה. התוצאה למעשה משקרת מאחר והפולנים הובילו ביתרון מבטיח כמעט לאורך כל הרבע הרביעי, והרוסים צימקו בגארבאג' טיים. דייויד לוגאן הוביל את קלעי סופוט עם 24 נקודות, קינטל וודס קלע 16 ודניאל יואינג סיים עם 11. קלי מקארתי הוביל את הרוסים עם 22 נקודות.


אולדנבורג - פנאתינייקוס 67:64

המשחק הזה לא שינה שום דבר, למרות שהיוונים קיוו למעידה של ריאל מדריד כדי להשתלט על המקום הראשון בזכות הניצחון בגרמניה. בסופו של דבר ריאל ניצחה, וקבוצתו של אובראדוביץ' רשמה ניצחון פורמלי, שנועד רק להרגשה הטובה לקראת ההמשך. מייק באטיבט הוביל את פאו עם 21 נקודות ו-9 ריבאונדים, דרו ניקולאס הוסיף 14. ריקי פולדינג הוביל את הגרמנים עם 19 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully