וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרי: "למפארד, דרוגבה ואני השארנו את צ'לסי מאוחדת"

קפטן צ'לסי מספר על הנעשה מאחורי הקלעים: "התמיכה של פרנק ודידייה חשובה לי בגלל כל המאמנים שעברו כאן בזמן קצר"

זו אולי לא הפתעה גדולה עבור מי שעוכב בעניין אחרי הליגה האנגלית, אבל בראיון ל"דיילי אקספרס" מספר קפטן צ'לסי, ג'ון טרי, על הנעשה מאחורי הקלעים ועל התפקיד הגדול שעושים הוא וגם פרנק למפארד ודידייה דרוגבה במועדון.

"השנים האחרונות היו מבחן עבורי, אבל גם עבור פרנק ודיידיה. הרבה אנשים שומעים על ההשפעה שלי, אבל לא שומעים הרבה על ההשפעה של שניהם ומגיע להם קרדיט על מה שהם עושים מאחורי הקלעים", אמר הבלם הכחול.

בשנים האחרונות אימנו את צ'לסי ז'וזה מוריניו, אברהם גרנט, לואיז פליפה סקולארי, חוס הידינק וכעת קרלו אנצ'לוטי ולאור התחלופה הגדולה על הקווים, הקבוצה נזקהה לבסיס יציב בגזרת השחקנים. "אני יכול לספר שפרנק ודידייה נהדרים ושזה חשוב לי מאוד לקבל את התמיכה שלהם בגלל כל המאמנים שעברו כאן בזמן כל כך קצר", הוסיף טרי.

הבלם אמר גם: "חשוב ששלושתנו השארנו את הקבוצה מאוחדת ושאמרנו לשחקנים שכל עוד נמשיך ביחד ונצליח, הקהל יהיה שם כדי לתמוך בנו. זה מה שחשוב - המועדון - ולא המאמן או השחקנים. מנהיגות זה דבר שנולדים איתו ואני בורכתי בה. במשחק מילואים אחד כשהייתי צעיר, פרנקו (זולה) איבד את הכדור וצעקתי עליו. לוקה (ויאלי) בא אליי אחרי המשחק ואמר לי: 'זה היה פנטסטי, לאף אחד אחר אין אומץ לעשות מה שאתה עשית'".

* משפחת גלייזר, העומדת בראש מנצ'סטר יונייטד, לקחה מקופת המועדון כ-20 מיליון ליש"ט בשנה האחרונה, כך חושפים הדוחות הכספיים של המועדון. "בגרדיאן" נטען היום (שני) שהמשפחה הוציאה 10 מיליון ליש"ט על סעיף שנקרא "משכורות ניהול" והלווה 10 מיליון נוספים. על פי הדוחות, שישה מחברי המשפחה שהלוו את 10 המיליון הללו, לא יחוייבו להחזירם בחמש השנים הקרובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully