וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנצ'יני: "רציתי את טבז באינטר"

מאמן מנצ'סטר סיטי מאושר מכושרו של החלוץ שלו וגילה כי ניסה להביאו בעבר. על אדבאיור: "ישחק רק כשירגיש מוכן"

שרשרת ההצלחות של מנצ'סטר סיטי מאז מונה רוברטו מאנצ'יני לתפקיד המאמן נמשכה אמש (שני) עם 1:4 ביתי על בלקבורן. הסיטי עלו למקום הרביעי, המוביל למוקדמות ליגת האלופות, והאיטלקי מרוצה ושופע מחמאות לכל עבר, ובמיוחד לקרלוס טבז. שחקן חודש דצמבר בפרמיירליג כבש שלושער ונראה שמח מתמיד. אחרי המרורים שאכל מאלכס פרגוסון, החיבור עם המאמן האיטלקי החדש נראה מבטיח עד כה ומאנצ'יני ממשיך להחזיק במאזן מושלם מאז הגיע.

"רציתי אותו באינטר לפני שלוש שנים", גילה המאמן. "אבל זה היה בלתי אפשרי כשהוא היה ביונייטד. הוא שחקן נהדר. כשהוא בסביבת הרחבה, הוא כובש. אני סומך עליו שהוא ימשיך להבקיע, אבל רוצה לראות שערים גם משחקנים אחרים". מאנצ'יני מצא גם נקודה שלילית במשחק כשאמר: "ספגנו שער ואני לא אוהב את זה. אנחנו צריכים להיות מרוכזים לאורך כל המשחק ולא לחלק מתנות".

הכושר הנפלא של טבז כנראה מרגיע את האיטלקי ששלח מסר לעברו של עמנואל אדבאיור. בסיטי הודיעו לחלוץ כי הוא רשאי לקחת לעצמו כל זמן להתאושש מתקרית הירי בה נהרגו אנשי נבחרת טוגו. "נדבר איתו כשיחזור ואז נחליט. רק כשהוא ירגיש מוכן לשחק, הוא ישחק. כרגע, אנחנו מצטערים בשבילו. הסיטואציה היא בלתי נתפסת". אדבאיור לא שיחק עדיין תחת מאנצ'יני. הוא צפוי לחזור לאנגליה בימים הקרובים, אבל ככל הנראה לא ישחק נגד אברטון בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully