וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דווקא עבדתי קשה כדי להרגיע את עצמי"

מאמן בוסטון, דוק ריברס, לא הצליח לתרץ את שתי העבירות הטכניות, שהובילו להפסד לאטלנטה. מייקל רד גמר את העונה

כנראה שדוק ריברס לא רצה להילחם בסטטיסטיקה, וזה אומר לעזור לאטלנטה להשיג ניצחון שלישי ברציפות העונה על בוסטון - אחרת אי אפשר להסביר איך הוא הרשה לעצמו לקבל שתי עבירות טכניות לפני הרחקה, כאשר מאוחר יותר נשרקה עבירה נוספת לטובת עוזרו ארמונד היל. העבירות האלה איפשרו לאטלנטה לחזור מפיגור בדרך לניצחון 96:102 על הסלטיקס. "הכל קרה בזכות העבירות הטכניות", הודה ג'מאל קרופורד מההוקס והוסיף: "זכינו בזריקות עונשין ובנקודות קלות, וכאשר רואים את הכדור נכנס לרשת זה נותן בטחון".

עבור ריברס, זו לא הייתה הרחקה מפתיעה. מאמנה של בוסטון הורחק בפעם האחרונה במשחק נגד שיקאגו בחודש מארס האחרון. "תמיד תאשימו אותי, אני לא חושב שהייתה סיבה להרחיק אותי. עבדתי קשה השנה כדי להרגיע את עצמי, היית חייב לעשות את זה עם השחקנים שיש לנו".

מייקל רד ממילווקי גמר את העונה אחרי שנפצע שוב בברך, כך אישרו הבאקס באתרם הרשמי. הגארד בן ה-30 נפצע במהלך ההפסד ללייקרס בליל שני בדיוק באותה הברך שנפגעה לפני פחות משנה. רד קיווה השנה לבצע קאמבק לאחר הניתוח שגמר לו את העונה שעברה בפברואר. הגארד התקשה העונה להתאושש מהפציעה ורשם ממוצעים של 11.9 נקודות ב-35 אחוזים מהשדה.

"קשה להסביר מה שאני מרגיש", אמר רד. "אני יודע כמה עבודה קשה מחכה לי כדי שאוכל לחזור לשחק ולעזור לקבוצה. אמשיך לשים את מבטחי באל שיעזור לי לעבור את זה". רד, בעונתו ה-10 בבאקס, יעבור את הניתוח עד סוף החודש. הגארד מחזיק בממוצע של 20.3 נקודות בקריירה והיה חלק מנבחרת ארצות הברית לאולימפיאדת בייג'ינג.

הלילה הפסידה מילווקי 105:101 לפיניקס, כאשר זמן קצר לפני המשחק הובהל המאמן סקוט סקיילס לבית החולים בשל פעימות לב בלתי סדירות. עוזר המאמן ג'ים בוילן ניהל את המשחק, בו חזרו הבאקס מפיגור 24, אבל לא הצליחו לנצח בפיניקס לראשונה מאז 1987. "סקיילס ינהל את המשחק הקרוב בפורטלנד", סיפר בוילן. "הוא בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully