וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: קרלוס יצא לקרוע את העיר

שלושער נהדר של קרלוס טבז העניק למנצ'סטר סיטי ניצחון 1:4 על בלקבורן, והעלה אותה אל המקום הרביעי בטבלה

אחרי שלא מעט משחקים מהמחזור האחרון בוטלו, וכל הליגה סבלה מהקור הנורא, חזרה מנצ'סטר סיטי מהחופשה שלה, והשיגה ניצחון ביתי 1:4 על בלקבורן, הרביעי ברציפות שלה בליגה. קבוצתו של רוברטו מאנצ'יני המשיכה את הכושר הטוב שלה בתקופה האחרונה, ואחרי הניצחון במחזור הקודם על ווסטהאם, השיגה 3 נקודות נוספות בעיקר תודות לשלושה שערים של קרלוס טבז, שהציג יכולת נהדרת הערב (שני). סיטי עולה אל המקום הרביעי בטבלה, לפני טוטנהאם, אסטון וילה וליברפול.

כבר בדקה ה-7 עלו המארחים ליתרון, כשערבוביה ברחבה מצאה את ירכו של קרלוס טבז, וזו הפנתה את הכדור אל הרשת, כדי להעלות את קבוצתו ליתרון. בלקבורן לא הצליחה לסכן רבות את שערו של שי גיבן, ובדקה ה-39 ניצלה הסיטי את החולשה של האורחים ועלתה ל-0:2. התקפה מתפרצת נהדרת של מיקה ריצ'ארדס הגיעה אל בנג'אני ששלח את הכדור אל הקורה, ועל הריבאונד השתלט לא אחר מאותה ריצ'ארדס שכבש מקרוב.

בלקבורן קיוותה לשנות את המומנטום במחצית השניה, אבל 4 דקות מהתחלתה היא כבר ספגה את השלישי, כששוב טבז מקבל את הכבוד. בנג'אני בנה מצויין את המהלך, והעביר כדור לארגנטינאי שסובב את הכדור אל הרשת. האורחים התנחמו בשער מצמק בדקה ה-71 כשטעות הגנתית של הסיטי איפשרה למורטן פדרסן להכניע את גיבן. אלא שהרגע היפהפה ביותר הגיע רק לקראת הסיום: בדקה ה-90 קיבל טבז את הכדור מחוץ לרחבה, ומהמקום שלח כדור חכם שהפתיע את פול רובינסון, ונכנס פנימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully