וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: מישהו ראה את רמת חן?

קבוצתו של עדני דגן קלעה 21 נק' במחצית והובסה 84:65 על ידי אשדוד. ניצחונות גם לרמה"ש, רמלה, נתניה והפועל ת"א

המחזור ה-14 בליגת הנשים בכדורסל סידר מפגש מעניין בין מכבי אשדוד לרמת חן, במאבק על המקום השלישי בטבלה, אבל בפועל הגיעה רק קבוצה אחת למשחק הזה: אשדוד דרסה את רמת חן 65:84, בתוצאה שהיתה יכולה להיות גבוהה בהרבה. רמת השרון המשיכה בשלה עם ניצחון ביתי על חולון 65:71, בעוד רמלה רשמה ניצחון חוץ חשוב על בנות השרון 86:94. נתניה המשיכה ביכולת הטובה עם ניצחון חוץ, 69:76 על אס"א ירושלים, ובתחתית ניצחה הפועל תל אביב את מכבי תל כביר 90:100.

מכבי אשדוד - רמת חן 65:84

המשחק המרכזי של המחזור אמנם הפגיש בין המדורגת שניה לשישית, אבל מי שהגיע לאולם באשדוד היה יכול לחשוב שמדובר ביריבה מליגת המשנה. רמת חן כלל לא הופיעה למחצית הראשונה, ואשדוד ניצלה זאת עד תום כדי לטוס ליתרון 8:28 בסיום הרבע הראשון. מי שחשב שברמת חן יפנימו את המסר ויתעוררו, התבדה. אשדוד המשיכה לדרוס, וירדה למחצית ביתרון בלתי נתפס של 28 נקודות. משם והלאה הורידו המארחות הילוך ואיפשרו לרמת חן לצמק מעט ולהחזיר קצת מהכבוד. אשלי ווקר הוליכה את אשדוד עם 23 נקודות ו-15 ריבאונדים, נטאשה לייסי הוסיפה 19 ו-9 ריבאונדים. לרמת חן: טיפני ג'קסון 28 ו-14 ריבאונדים.

רמת השרון - אליצור חולון 65:71

מוליכת הליגה, רמת השרון, אירחה את אליצור חולון מהתחתית, אבל קיבלה קרב הגון עד שהשיגה את הניצחון. לייני סלווין הוליכה את חברותיה ליתרון 4 בסיום הרבע הראשון, אבל ריצה טובה של חולון ברבע השני הובילה אותן ליתרון נקודה במחצית. חולון המשיכה לשלוט ועלתה לרבע הרביעי עם יתרון 3, אבל ריצת 12:21 של שחקניותיה של אוסטפלד הבטיחה שרמת השרון לא תרשום את הפסדה השני העונה. סלווין הוליכה את קלעיות רמת השרון עם 17 נקודות, 14 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, אמברוסיה אנדרסון תרמה 13 משלה. לחולון: ראשנדה מקנטס 38.

בנות השרון - אליצור רמלה 94:86

במשחק בין שתי קבוצות השואפות להתייצב גבוה יותר בטבלה היתה ידה של נועה רקאנטי על העליונה. אולינקיה סאני רשמה ערב נהדר, ושמרה את בנות השרון חזק בתמונה, כששתי הקבוצות היו צמודות לכל האורך. אלא שאז הגיע הרבע האחרון, ובו השתלטו לחלוטין שחקניות רמלה על המשחק, בדרך ל-18:28 וניצחון במשחק. פלאנט פירסון הוליכה את קלעיות רמלה עם 28 נקודות, בעוד אדוויג לאסון וייד קלעה 23 ומסרה 9 אסיסטים. לבנות השרון: אולינקיה סאני 31 ו-20 ריבאונדים.

אס"א ירושלים - אליצור מכבי נתניה 76:69

הבנות של זוהר רייזמן ממשיכות לדבר חזק במעלה הטבלה, והערב הן רשמו ניצחון חוץ נוסף, הפעם על הירושלמיות. רבע התקפי נהדר שפתח את המשחק העניק להן את היתרון, שתפח ל-6 עד המחצית. ירושלים ניסתה לחזור למשחק, אבל הגנה טובה של נתניה שמרה אותה מלפנים. מוניק קוקר הוליכה את קלעיות נתניה עם 21 נקודות, בעוד ליעד סואץ קרני קלעה 20, הורידה 8 ריבאונדים ומסרה 7 אסיסטים. לירושלים: בראשידה אלוהים 19.

הפועל תל אביב - מכבי תל כביר 90:100

בתחתית התחולל מאבק גדול בין שתיים מסוגרות הטבלה, כשהפועל תל אביב אירחה את מכבי תל כביר. השחקניות של רועי אייזנברג, שלא יודעות עונה מוצלחת במיוחד עלו ממוקדות מאוד והשתלטו על המשחק מוקדם, בדרך ליתרון 10 במחצית. תל כביר ניסתה לחזור, אבל ערב מצויין של אייזיס טיילס העניק למקומיות ניצחון חשוב ביותר. טיילס הוליכה את קלעיות הפועל תל אביב עם 32 נקודות ו-13 ריבאונדים, רנדי הנרי קלעה 26, ואריקה וייט הוסיפה 24. לתל כביר: מרסדס פוקס גריפין 30.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully