וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ראלדס לא הולך לשום מקום

11.1.2010 / 19:28

במועדון מכחישים את הפרסומים על מעבר אפשרי של השחקן לארגנטינה. אילייה יברויאן צפוי להישאר עד תום העונה בקבוצה

שחקני מכבי תל אביב שבו היום (שני) לאימונים ופתחו בהכנות לקראת משחק חצי גמר גביע הטוטו מול בית"ר ירושלים (רביעי, איצטדיון רמת גן). הקשר ניסו קפילוטו, שנמצא בשלבי החלמה מהמתיחה בשריר הירך האחורי, הסתפק באימון ריצה בלבד, ובכל מקרה לא יהיה כשיר למשחק מול בית"ר, כמו גם למשחק הליגה מול בני יהודה בשבת. ליאור ז'אן ימשיך לתפקד כבלם לצידו של רונלד ראלדס, וגי'זרמו ישראלביץ' יפתח שוב בקישור האחורי לצידו של שירן ייני. אפשרות נוספת היא שאנדריי קומאץ' יתופקד לצידו של ייני במרכז המגרש.

במכבי תל אביב ראו את הפירסומים בארגנטינה לגבי ראלדס, וגורמים במועדון אמרו כי אין כל כוונה לשחרר את השחקן, כאשר המגמה היא לממש את האופצייה עליו ולהחתימו גם לעונה הבאה, כמו גם את הקשר הסרבי, איביצ'ה אילייב שמרשים מאוד עד כה. במועדון אף התייחסו היום לעתידו של אילייה יברויאן, ונכון לעכשיו הוא אינו משוחרר מהקבוצה, כשהאפשרות הריאלית היא שהוא יישאר במועדון עד סיום העונה.

במכבי ממשיכים במאמצים לצרף חלוץ רכש, אולם נכון לעכשיו נראה שהאפשרות שיגיע חלוץ לקבוצה קלושה, זאת כיוון שכל המועמדים הישראלים ירדו מהפרק ובקבוצה לא מתכוונים לקחת סיכון בהתחמת חלוץ זר. היום החלה מכירת הכרטיסים לקראת המשחק מול בני יהודה בשבת, ואוהדי מכבי יוכלו לרכוש כרטיסים בשערים 7 ו-11. במכבי תל אביב חנכו היום מועדון חדש למען ילדי המחלקה בטקס מיוחד. יו"ר מכבי, אביב בושינסקי אמר: "המועדון והפעילות בו היא חשובה, זה עוד כלי לתת לשחקנים להצליח ולהיות בן אדם טוב יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully