וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אפריקה: סרט מצרי

האלופה ממצרים כבר פיגרה 1:0 מול ניגריה קצבית ותוססת, אך הכניעה את אניימה בדרך ל-1:3 בבית ג'. מוזמביק - בנין 2:2

אליפות אפריקה, שהחלה עם טרגדיה איומה של נבחרת טוגו ונמשכה על כר הדשא עם משחקים נהדרים ומפתיעים, הגיע היום (שלישי) ליומה השלישי. בית ג' הוא זה שנכנס לפעולה, וכבר במחזור הראשון שלו נפגשו שתי המועמדות להעפיל מהבית, האלופה מצרים וניגריה. הפוטנציאל לכדורגל משובח אכן מומש ואחרי 90 דקות מהנות למדי היו אלה הפרעונים שניצחו 1:3. במשחק הנוסף בבית נפרדו מוזמביק ובנין ב-2:2.

מצרים - ניגריה 1:3

אלופת אפריקה בארבע השנים האחרונות אמנם שוב נכשלה בניסיון לעלות למונדיאל, אבל היא עדיין אחת מהנבחרות הטובות באפריקה והערב היא הוכיחה את זה שוב, אחרי שביצעה מהפך מול יריבה חזקה וניצחה בתום משחק כדורגל טוב מאוד.

בדקה ה-12 פרץ שחקן הופנהיים, צ'ינדו אובסי דווקא את הדרך עבור הניגרים, כשקיבל כדור מחוץ לרחבה, העביר מימין לשמאל, חלף על פני מחמוד פתלאח ושלח כדור חזק ואלכסוני לפינה הימנית של עיסאם אל חדארי. 0:1 לניגריה.

הנשרים שיחקו טוב יותר והציגו כדורגל יפה תוך דגש על הנעת כדור סבלנית, אבל השער השני הגיע דווקא בצד השני, בדקה ה-34, אחרי שהפרעונים תפסו את ההגנה הירוקה ברגע של תרדמת וכדור עומק ארוך מצא את עימאד מוטאב, וינסנט אניימה יצא מחוץ לרחבה בניסיון לבלום אותו, אבל החלוץ המצרי חלף על פניו ובעט לרשת החשופה.

בדקה ה-54 הושלם המהפך של המצרים, שבינתיים יצאו מההלם של הדקות הראשונות והפכו את המשחק למאוזן. אחמד חסן קיבל כדור מחוץ לרחבה, באזור ממנו כבש אובסי את השער של ניגריה ובעט חזק ברגל ימין, הכדור פגע בגבו של טאייה טייוו, שינה כיוון וטס לחיבור.

הניגרים יצאו קדימה במטרה להשוות, אבל לא המצרים מצידם הרדימו את המשחק והתגוננו היטב, תוך יציאה למתפרצות. אחת כזו, בדקה ה-87, בישרה על שער של גדו בבעיטה שטוחה וחזקה ומצרים השלימה 1:3 גדול ואספה שלוש נקודות חשובות ויוקרתיות.

מוזמביק - בנין 2:2

זה אמנם לא היה קאמבק דומה לזה של מאלי נגד אנגולה במשחק הפתיחה של האליפות, אבל אחרי שהיא כבר פיגרה 2:0, מוזמביק יכולה להיות בהחלט מרוצה מהנקודה שהיא השיגה בזכות חזרתה ל-2:2 בסיום.

בנין כבר כאמור הוליכה 0:2 אחרי בליץ של מספר דקות שהתחיל בשער של ראזק אומוטויוסי בדקה ה-14 והסתיים בשער עצמי של דריו קהן כעבור שבע דקות, אבל מירו צימק בדקה ה-29 ופומו גונסאלבש קבע את התוצאה הסופית בדקה ה-55, 2:2 בסיום.

מוזמביק יכולה להיות מרוצה מהחזרה שלה למשחק בטורניר הראשון שלה מאז 1998, בנין אולי מאוכזבת מאיבוד היתרון, אבל לפחות השיגה נקודה ראשונה אי פעם במפעל, אחרי שלפני כן הפסידה בכל ששת משחקיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully