וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרו ביינום תמורת כריס בוש?

השמועה החמה בארה"ב גורסת כי האלופה מעוניינת מאוד בפורוורד המצוין. אינדיאנה סירבה לעסקת גריינג'ר - אל ג'פרסון

חודש לפני סגירת מועד ההעברות ב-NBA, והשמועות מתגברות. בין קבוצות התחתית שמנסות להתחזק או לפנות את האורוות לקיץ, קבוצות צמרת שמנסות לעשות את הצעד הבא אל עבר התואר וסתם מנהלים משועממים, ניתן רק לשער שהחודש הקרוב הולך להיות עמוס בטריידים, החתמות, ובעיקר - שמועות.

השמועה המעניינת ביותר עד כה מגיעה מעיתון הניו יורק פוסט, בה מדווח הכתב פיטר וסי כי האלופה, לוס אנג'לס לייקרס, שמה את עיניה על כריס בוש. כידוע, כוכב טורונטו עומד להיות שחקן חופשי בקיץ הקרוב, ועל פי דיווחים שונים הראפטורס מפחדים לאבד אותו ללא תמורה, ועל כן לא מן הנמנע שבשבועות הקרובים יעבור האולסטאר מקנדה לארצות הברית.

על פי אותו דיווח, הלייקרס יציעו בתמורה לבוש את אנדרו ביינום, שפתח את העונה בצורה נהדרת ומאז חזרתו של פאו גאסול מעט נרגע. הג'נרל מנג'ר של הראפטורס, בריאן קולאנג'לו, אמר בתגובה לשמועות: "לפרוטוקול, אנחנו לא מחפשים באופן אקטיבי טרייד לכריס בוש. לא נרצה לעשות עסקה רק לשם העסקה. אני מאמין שכריס לא יודע מה העתיד טומן בחובו, או מה הוא רוצה לעשות, כך שאנחנו עדיין במשחק בכל הנוגע לשוק השחקנים החופשיים".

* ומעסקה שאולי תוצע, לעסקה שכבר הוצעה, על פי דיווח נוסף. רשת יאהו טענה אמש כי מינסוטה הציעה את אל ג'פרסון לאינדיאנה בתמורה לדני גריינג'ר, אלא שהטרייד ירד במהירות מהשולחן. הטימברוולבס, שככל הנראה השלימו עם ההנחה שהקו הקדמי של ג'פרסון וקווין לאב יתקשה לתפקד מבחינה הגנתית בליגה, מחפשים אלטרנטיבות, אלא שהפייסרס, מצידם, סירבו לוותר על הסמול פורוורד הנהדר, שחוזר בימים האחרונים מפציעה שהשביתה אותו לחודשיים מהמגרשים.

* קליבלנד ממשיכה להביע עניין רב בפורוורד של וושינגטון, אנטואן ג'יימיסון, וככל הנראה תציע בתמורה את החוזה הנגמר של זידרונאס אילגאוסקאס כבסיס לעסקה. מועמד נוסף לחזק את הקו הקדמי של הקאבס הוא טרוי מרפי, פורוורד אינדיאנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully