וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרגע למעלה מרבע מהרוכבים ב"טור דה ישראל" הם מחו"ל

מרוץ האופניים יתחיל בנהריה, יעבור בחרמון, מצדה, מצפה רמון ויסתיים באילת. רוכבים מהולנד, איטליה, ארה"ב ועוד כבר נרשמו

56 ימים לפני שה"טור דה ישראל" יוצא לדרך, מסתבר היום כי מספר הנרשמים הולך ומתקרב ל- 100 רוכבי אופניים. בין הנרשמים קבוצה של 10 רוכבי אופניים המגיעה מהולנד, אלופי נורבגיה ברכיבת שטח, שישה רוכבים ממישיגן שבארה"ב, שני רוכבים מגרמניה ועוד מספר רוכבים מאיטליה. בסך הכל עומד מספר הרוכבים מחו"ל על 26 והמספר צפוי לגדול לאור ההתעניינות הרבה.

רשת סקיי ספורט מאיטליה אף מתכוונת להעביר דיווחים יומיים מהתחרות בעזרת כתב של הרשת שייקח חלק פעיל ברכיבה. כך יקרה גם עם זוג עיתונאים מגרמניה שיסקר את התחרות עבור אחד מאתרי האינטרנט הגרמניים תוך שהם ייעזרו בצילומים ממצלמות שיוצבו על הקסדות שלהם.

ה"טור דה ישראל" יוצר עניין רב בקרב רוכבי האופניים שכן פרט לעובדה שהוא מתקיים בישראל, הוא מציע לרוכבים מאירופה הזדמנות להתחרות בתנאי מזג אוויר שלא קיימים בחודש מרץ ביבשת. גם בין הרוכבים הישראלים יש התעניינות רבה ונכון לרגע זה הבטיחו השתתפותם במרוץ אלוף ישראל במרוצי כביש, אביחי גרינברג, הרוכבים ניב לינר ורן מרגליות ועוד.

הטור ייצא לדרך ב-7 במרץ והוא יוזנק בנהריה. ביום הראשון ירכבו המתחרים עד למרגלות הר החרמון ובסך הכל 107 ק"מ. ביום השני ייצאו הרוכבים מכפר גלעדי וירכבו עד להר הקפיצה בנצרת (147 ק"מ) ביום השלישי יוזנק הטור מעפולה והרוכבים ידרימו עד לעין בוקק (193 ק"מ). ביום הרביעי ייצאו מעין בוקק שלחופי ים המלח וידרימו עד מצפה רמון כבשדרך יעברו גם בירוחם (137 ק"מ) וביום החמישי ייצאו ממצפה רמון ויסיימו את המרוץ באילת (163 ק"מ).בסה"כ יעברו הרוכבים 747 ק"מ, 11 ק"מ יהיו בעליות.

המשתתפים בתחרות יתחרו בזוגות לפי קטגוריות גיל ומין, כאשר זמנו של הרוכב השני בזוג הוא זה שנחשב לצורך הדירוג. סך הפרסים בטור דה ישראל עומד על 40 אלף דולרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully