וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייטה: "זה נס, לא האמנו שאפשר לחזור מ-4:0"

קשר נבחרת מאלי התרגש אחרי ה-4:4 נגד אנגולה. מאמן המארחת, מנואל ז'וזה: "מהגלולות המרות שבלעתי בקריירה"

בדקה ה-79 של משחק הפתיחה של אליפות אפריקה אמש בלואנדה (ראשון) בין אנגולה למאלי, נראה היה שהנבחרת הביתית בדרך לניצחון גדול ומרשים. האנגולים הוליכו 0:4 נגד חבורת כוכבים כסיידו קייטה, ממאדו דיארה ופרדי קאנוטה, אבל אז החל אחד הקאמבקים הגדולים של השנים האחרונות בטורניר רשמי וגדול וכשהשופט שרק לסיום, הורה לוח התוצאות על 4:4.

"זה נס", אמר סיידו קייטה, שנכנס כמחליף במהלך המחצית הראשונה וכבש את הראשון והשלישי בקאמבק המופלא, "זה דבר נדיר ברמות הגבוהות של הכדורגל, אבל אנחנו צריכים להישאר עם הרגליים על הקרקע ולזכור את כל הטעויות שעשינו. הראנו במשחק הזה גם החולשות שלנו וגם את הנקודות החזקות. אם הייתי אומר לכם שאני מאמין שאפשר לחזור מ-4:0, הייתי משקר. חשבנו שאולי נוכל לצמק ל-4:2, אבל לא יותר".

"בכל 42 שנות הקריירה שלי לא ראיתי דבר כזה", אמר מאמן אנגולה המאוכזב, מנואל ז'וזה, "היינו צריכים לנצח את המשחק הזה. התיקו הוא כמו הפסד מבחינתי. זו אחת מהגלולות המרות ביותר שנאלצתי לבלוע במהלך הקריירה שלי".

בלם אנגולה, קאלי, הוסיף: "אני כל כך עצוב ומאוכזב. אין הסבר לאיבוד של יתרון כל כך גדול. אבל אנחנו צריכים להרים את הראש ולהגיב היטב במשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully