וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאונרדו: "אליפות? הכל יכול לקרות"

מאמן מילאן אופטימי ורוצה סקודטו: "אנחנו קבוצה גדולה ומגובשת". פרארה: "אני לא מרגיש שהמשרה שלי בסכנה"

אפשר לנחש שבתום ה-0:3 הגדול של מילאן על יובנטוס, מאמן הרוסונרי לחץ את ידו של הקולגה צ'ירו פרארה, ולחש לו כמה מילות עידוד. מי כמו לאונרדו, שבתחילת העונה היה נראה שלא יגיע לפגרת החורף והתקשורת האיטלקית חיפשה לו מחליף, מבין ללבו של פרארה, שמעמדו בטורינו נמצא בשפל. "זה לא היה ניצחון קל, היה לנו קשה", אמר לאונרדו בסיום, "שיחקנו קצת יותר טוב בחצי השני, אחרי שבמחצית הראשונה סבלנו ממשחק הלחץ שלהם. השחקנים הבינו איך להגיב ללחץ, והקפידו להחזיק בכדור. השערים שכבשנו עזרו לנו כדי להוריד את הלחץ, והשחקנים תפקדו באופן מושלם". כשלאונרדו נשאל לקראת הבאות, ענה: "אליפות? הכל יכול לקרות. אנחנו קבוצה גדולה, שמגובשת ויש בה שמחה".

לאונרדו התייחס ליריבה הגדולה ואמר: "יובנטוס הזכירה לי את הקבוצה מאוקטובר, כרגע הם במומנטום שלילי, אולי במשחק הזה הגיע להם יותר ממה שהשיגו. אני חושב שלא דרוש להם שינוי גדול כדי לצאת מהמצב שלהם כרגע".

רונאלדיניו, שכבש את השער הלשישי למילאן, הוסיף: "אני מאוד שמח, הקבוצה מאפשרת לי לשחק את הכדורגל שלי. באתי למגרש עם מוכן מנטלית, והיתה לי אמונה בחברים, ידעתי שהם יחפו על כל מה שאעשה". מאז שהגיע למילאן רונאלדינו השתפר לאט לאט, וכרגע הוא בכושר הטוב ביותר שלו מאז לבש את מדי הדיאבלו. "בעבר שיחקתי פחות, וברור שלא הייתי מרוצה מזה, אבל תחת לאונרדו אני תמיד רוצה לתת 100 אחוז לקבוצה. אם אני כובש, זה טוב, אבל הכי חשוב לי זה שמילאן תנצח".

"עכשיו הזמן לדרבי בין אינטר למילאן", התנוססה הכותרת ב"קוריירה דלו ספורט", לאחר המשחק, וסגן נשיא מילאן, אדריאנו גליאני, זרח משמחה: "העידן החדש של מילאן נראה חיובי, אפשר למחוא כפיים ללאונרדו על שהצליח להוציא את המיטב מהשחקנים, הוא מצא את הכיוון הנכון ואת הטקטיקה שממצה את יכולותיהם". בפעם האחרונה בה מילאן ניצחה בטורינו היא זכתה באליפות, אבל גליאני לא נסחף להצהרות: "בואו רק נשמח על הניצחון והדרך שבה שיחקנו, בלי להיכנס לתחזיות". גם גליאני יודע שפער שמונה הנקודות מאינטר עדיין קשה לקיזוז.

פרארה: "זה רגע מאוד קשה"

אחרי התבוסה לבאיירן מינכן וההדחה מליגת האלופות, ההפסד למילאן היה זה ששבר את גב הגברת הזקנה. מילא, באיירן ואירופה, אבל להפסיד לספוג 3:0 משפיל מהיריבה הגדולה ממילאנו? במהלך המשחק אוהדי יובה קראו מספר פעמים למאמן צ'ירו פרארה להכניס את אלסנדרו דל פיירו, אך הנסיך נשאר על הספסל. בסיום, האוהדים הבעירו מספר כיסאות במגרש, וזעמו על יכולת קבוצתם, ונרשמו מספר עימותים מחוץ לאיצטדיון בין אוהדי יובה למשטרת טורינו.

"זה רגע מאוד קשה", התייחס פרארה למצב הקבוצה, "פתחנו לא טוב, ונראה שהם הענישו אותנו בכל הזדמנות". פרארה התייחס גם למעמדו ואמר: "אני לא מרגיש שהמשרה שלי בסכנה. אני מרוכז בעבודה ומנסה לכוון את כל האנרגיה שלי לטובת הקבוצה. זאת לא ההחלטה שלי אם אפוטר או לא, ואם יחליטו לפטר אותי אני אקבל זאת. אבל אני לא מרים ידיים". על מחאת חלק מהאהודים, שעזבו מספר דקות לפני סיום המשחק, אמר פרארה (סמל יובנטיני, למי ששכח): "אני מבין את האכזבה שלהם, אנחנו ננסה לתקן את המצב ורק שינוי גישה מצדנו יכול לעזור לנו לצאת לדרך חדשה".

שוער יובנטוס, ג'אנלואיג'י בופון, שנעדר ממשחק ההפסד, עדיין מאמין כי קבוצתו, למרות יכולתה החלשה בשבועות האחרונים, עוד תתאושש ותיאבק על תואר האליפות. "האם אנחנו מחוץ למירוץ אחר הסוקדטו? אנחנו לא מחוץ לעסק, אחרי שראיתי את אינטר נגד סיינה, יש לי תקווה", אמר השוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully