וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הובארט: שחר פאר עלתה לסיבוב השני

ניצחה את אוליביה רוגוסקה 3:6, 2:6 ותתמודד נגד דוקיץ' בשלב הבא. סידני: יאנקוביץ' הודחה ע"י סבאי, מונפיס הפצוע פרש

שחר פאר פתחה היום (שני) את הופעתה בטורניר הובארט (משטח קשה, סך פרסים 220 אלף דולר) שבאוסטרליה, במשחק נגד אוליביה רוגוסקה המקומית. הטניסאית הבכירה של ישראל המשיכה בכושר הטוב מטורניר אוקלנד, וניצחה את רוגוסקה 3:6, 2:6, בדרך לסיבוב השני, בו תפגוש את האוסטרלית ילידת סרביה, ילנה דוקיץ', שניצחה את הבריטית אלנה בלטצ'ה בתוצאה 4:6, 2:6.

האוסטרית טמירה פאשק הבטיחה את מקומה בשלב השני אחרי שגברה 4:6, 3:6 על רוברטה וינצ'י האיטלקיה. איטלקיה אחרת, שרה אראני נחלה הצלחה במפגשה עם האמריקאית מלאני אודין, וניצחה אותה בתום מאבק בתוצאה 6:3, 3:6, 5:7. הארגנטינאית ג'יזלה דולקו עברה אף היא שלב אחרי ניצחון 4:6, 2:6 על מלינדה שינק ההונגריה.

אגנס סבאי ההונגריה היא אחת הטניסאיות המוכשרות שפרצו מעלה בשנים האחרונות, ועדות לכך היה אפשר לראות הלילה (בין ראשון לשני) בטורניר סידני (משטח קשה, 600 אלף דולר). סבאי עמדה מול משוכה קשה בדמות הסרבית המנוסה ילנה יאנקוביץ' (7 בטורניר) וניצחה אותה לאחר מאבק קשה בתוצאה 7:5, 1:6, 5:7. מדורגת בכירה אחרת, ורה זבונרבה (8), הודחה אף היא לאחר שפרשה במהלך המערכה הראשונה בדו קרב עם בת ארצה, הרוסיה אלנה וסנינה.

הקהל בסידני קיווה שסמנתה סטוסור המקומית תחלוף על פני פלביה פנטה, אבל האיטלקיה הלוחמנית גרמה לחובבי הטניס בעיר לאבד את אחת הכוכבות המקומיות. פנטה שלטה לחלוטין במשחק ושלחה את סטוסור להתכונן לאליפות אוסטרליה, אחרי ניצחון 3:6, 1:6.

כדי לזכות במשהו אחד צריך לוותר על משהו אחר, וגאל מונפיס הצרפתי, החליט לוותר על טורניר סידני בשל פציעה בכתף, ולהתרכז בהכנות ובהכשרת גופו לאליפות אוסטרליה שתיפתח ב-18 בינואר במלבורן. מונפיס עלה ישירות לסיבוב השני של סידני, אולם הפציעה אותה הוא סוחב מהשבוע שעבר בטורניר בריסביין, אילצה אותו לוותר. "אני חושב שיש לי זיהום, זה רק הולך ומחמיר", הסביר מונפיס, "אם אני אמשיך לשחק על הכתף, זה עלול להפוך למשהו כרוני. אני חייב מנוחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully