וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון: "בחלק מהמשחק חשבנו על יום חמישי"

מאמן מכבי תל אביב לא התרגש מהתצוגה הפושרת בעפולה: "המשחק היה תלוי בנו". רבי: "גאה בבחורים שלי"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

מכבי תל אביב שוב לא הרשימה הערב (ראשון) אבל הצליחה לנצח 80:95 את הפועל עפולה. כמו מול רומא ביורוליג ביום חמישי הצהובים הובילו לכל אורך המשחק אך לא ייצרו ריצה שחתמה את הסיפור עד הרבע האחרון, אך בסופו של דבר השיגה בנינוחות את המקום בחצי גמר גביע המדינה.

פיני גרשון התייחס בסיום לעובדה שמכבי תל אביב מנסה להחזיר את הגביע לראשונה מאז 2006: "לא הייתי פה שלוש שנים, לא ידעתי שמכבי שלוש שנים בלי גביע. הייתי בלחץ אם הייתי יודע". על המשחק עצמו אמר: "המשחק היה תלוי בנו לכל אורכו. יש הרכבים שלא תמיד מתאימים, לא לקבוצה היריבה ולא מבחינה הגנתית. כעיקרון לא היה תחושה שנפסיד את המשחק, ובחלק מהמשחק חשבנו על המשחק ביום חמישי, שיותר חשוב לנו". על המשחק מול הפועל ירושלים בעוד שבוע בליגה אמר גרשון: "במכבי משחק בעוד שבוע זה רחוק מאוד, אני צריך להתעסק עם מארוסי עכשיו".

המאמן המפסיד, אלי רבי, אמר: "לקחנו בחשבון שלנצח את מכבי זה כמעט בלתי אפשרי. הם קלעו 14 שלשות, ולא שהימרנו על הקליעות מבחוץ, אבל לא נתנו להם לחגוג בצבע. הגיע להם לנצח, בחצי השני בעיקר הייתי גאה בבחורים שלי, הם לא נשברו. היו כמה טעויות שיפוט היום. אני לא רוצה להאשים את השופטים בהפסד, זה חלק מהמשחק". על דיונטה כריסמס, שהרשים עם 17 נקודות בבכורה שלו בקבוצה, אמר רבי: "ההופעה שלו הייתה לא רעה, אני לא יוצא מגדרי. אנחנו יודעים מה הבאנו, חיפשנו רוקי עם עתיד לפניו, נתפוס אותו לפני שהוא ילך לקבוצות גדולות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully