וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר: "עם חומר שחקנים כזה, אפשר להאמין"

מאמן מכבי נתניה חגג את הניצחון הדרמטי על עכו וכבר קורץ לעבר הפלייאוף העליון. הוכנבוים: "היינו ראויים לכבוש שערים"

שער אחד של אלמוג כהן, שהובקע עמוק בתוך תוספת הזמן, הפריד הערב (ראשון) בין מכבי נתניה להפועל עכו וקבע 0:1 לצהובים. הניצחון העלה את היהלומים זמנית למקום השביעי והם בהחלט יכולים לראות עצמם חלק מחבורת הצמרת, שתיאבק על העלייה לפלייאוף העליון. עכו הייתה קרובה לתיקו עשירי העונה, אבל למרות ההפסד שוב הוכיחה כי היא קבוצה קשה לכל יריב.

"הניצחון בא מהרבה מוטיבציה. במחצית הראשונה לא היינו טובים, עכו נלחמו יותר מאיתנו, אבל במחצית השנייה השחקנים לחצו והשער היה באוויר, אז השמחה יותר גדולה כשזה בדקה האחרונה", סיכם ראובן עטר. "אני מאוד גאה בשחקנים. הם עושים פה עבודה. אי אפשר לקחת מהם את המוטיבציה שהיא יותר גדולה מכל קבוצה שאנחנו משחקים נגדה".

המאמן המנצח התייחס גם להכנסתו במחצית הראשונה של חלוץ הרכש דייויד גומז, שערך הופעת בכורה אחרי שהגיע מבית"ר ירושלים: "גומז לא פתח כי הוא לא מכיר את השחקנים בשמות ועשה איתנו רק שני אימונים. תכננתי שהוא ישחק יותר במחצית השנייה, אבל נגררנו למשחק מאוד שבלוני ולא מסודר במחצית הראשונה אז הכנסתי אותו".

עטר התייחס למטרות הקבוצה ושלח קריצה לעבר השישייה הראשונה: "היום עשינו צעד מאוד חשוב במטרות מלכתחילה, שהן לברוח מהפלייאוף התחתון ומהתחתית. היום אנחנו 10 נקודות משם ועכשיו נסתכל מקום אחד למעלה. אנחנו לא מתביישים לשאוף קדימה ועם חומר כזה של שחקנים אפשר להאמין".

הקפטן אלמוג כהן, שכבש את שער הניצחון הדרמטי, סיפר: "זה שער מתוק, אני לא יכול לתאר את ההרגשה, זה הדבר הכי כיף בעולם. היה משחק קשה מול יריבה מאוד עיקשת. הכי חשוב זה שלוש הנקודות ואני שמח בשביל הקבוצה, בשביל הקהל ובשביל ראובן. המחצית הראשונה שלנו הייתה מאוד חלשה, אבל ראובן שטף אותנו בחדר ההלבשה ועלינו כמו אריות למחצית השנייה".

מנגד, ירון הוכנבוים כאב את הפסד קבוצתו: "זה הכדורגל. חוסר אחריות לשניה אחת עולה ביוקר וחבל כי הגענו למצבים והיינו ראויים לכבוש שערים. אולי חסרה יכולת, אולי מזל, אבל בסופו של דבר מה שיזכרו זו התוצאה והפסדנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully