וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברוכים הבאים ל-2010

מסי הפציץ שלושער והוביל את ברצלונה לנצחונה הראשון בשנה החדשה, 0:5 על טנריפה. ריאל מדריד ניצחה את מאיורקה 0:2

בשונה משבועות קודמים, המחזור ה-17 של הליגה הספרדית הועיד לשתי הגדולות, ברצלונה וריאל מדריד, משחקים ביום ראשון. לאלופה ציפה משחק חוץ לא פשוט בטנריפה על הנייר, אך בפועל הקטלאנים נתנו את משחקם הטוב ביותר זה זמן רב, עם 0:5 משכנע ונפלא. ריאל ניצחה 0:2 במדריד את מאיורקה של דודו אוואט. עוד לפני כן ניתנה לוולנסיה הזדמנות להתקרב מעט למוליכות, והיא ניצחה 1:3 את חרז האחרונה. דפורטיבו לה קורוניה עלתה למקום הרביעי בזכות ניצחון 0:1 על אוסאסונה, בעוד אספניול (ללא בן סהר שלא נכלל בסגל) ניצחה 1:2 את סראגוסה המאכזבת.

ריאל מדריד - מאיורקה 0:2

שלוש פעמים בשמונת ביקוריה האחרונים ניצחה מאיורקה בסנטיאגו ברנבאו, מה שהפך אותה באופן רשמי לכבשה השחורה של ריאל מדריד. גם הערב קיוו שחקניו של גרגוריו מנזאנו לסבך את החיים של הבלאנקוס, אבל כבר בדקה השמינית ירה גונזאלו היגואין כדור נהדר מקצה הרחבה לחיבורים הרחוקים של דודו אוואט חסר האונים. היתרון איפשר לריאל להיות רגועה יותר, ולמרות שלא הציגה כדורגל מרשים ואף איבדה את רפאל ואן דר וארט בגלל פציעה שגרתית, ירדה מרוצה להפסקה.

כריסטיאנו רונאלדו וקאקה שחזר מפציעה, המשיכו להניע את משחקה של ריאל, אבל מעל כולם היה היגואין. בדקה ה-50 העביר הארגנטינאי כדור רוחב מצוין, אותו המשיך לרשת אסטבן גראנרו, מי שהחליף את ואן דר וארט. מאיורקה לא באמת העמידה את הניצחון של ריאל בסכנה, ואפילו פרננדו גאגו המושמץ ניצל את ההזדמנות הנדירה בהרכב ואת היריבה הנוחה, על מנת להרשים - אולי את אוהדי ריאל, אולי את נציגי הקבוצות שמעוניינות בשירותיו.

בדקה ה-80 הגיע הרגע לו חיכו יושבי הברנבאו, כאשר גוטי שב למגרשים לראשונה מאז הסכסוך עם המאמן מנואל פלגריני והפציעה הארוכה, שהשביתו אותו ליותר מחודשיים. ריאל שומרת על מאזנה המושלם בבית עם ניצחון תשיעי ומקום ראשון, לפחות לשעתיים.

ברצלונה - טנריפה 0:5

האמת, את 2010 ברצלונה לא פתחה בצורה אידיאלית במיוחד. האלופה הספרדית סיימה בשבוע שעבר ב-1:1 מאכזב עם ויאריאל, ולאחר מכן נכנעה בקמפ נואו לסביליה במסגרת גביע המלך הספרדי. רגע אחרי ששמעו על התוצאה של ריאל מדריד, ידעו פפ גווארדיולה ושחקניו כי מעידה נוספת עלולה לעלות להם בפסגה, והגיבו בהתאם ובמהירות.

טנריפה אמנם פתחה את בעיטה של אלפארו למשקוף, אלא שההמשך היה כולו של ברצלונה. זה התחיל בדקה ה-34, עם בישול נפלא של בויאן קרקיץ' מאגף שמאל ללאונל מסי, שקבע 0:1 אלגנטי. בדקה ה-45 דאג קרלוס פויול להכפיל את התוצאה, כאשר הפעם מסי עבר לתפקיד המבשל, עם כדור חופשי לרחבה. הקטלאנים ניצלו את השניות שנותרו על מנת למצוא את רשת בפעם השלישית, כאשר השילוב בין ביואן ומסי שוב עבד עד כדי שלמות, ושוב היה זה הארגנטינאי, שהשלים צמד אישי והוריד את המארחת לחדרי ההלבשה עם 0:3 קליל.

ברצלונה המשיכה את המחצית השניה באותה צורה בדיוק בה סיימה את הראשונה, כאשר בדקה ה-75 הגיע הדובדבן של המשחק, כשבויאן רשם בישול שלישי במשחק, ונחשו מי הבקיע את שערו השלישי. נכון, שוב מסי, הפעם בנגיעה מרהיבה ועדינה אחת, מ-16 מטרים, הקפיץ את הכדור מעל סרחיו אראגונס, הישר אל החיבורים. 0:4 גדול לברצלונה, והגאון הארגנטינאי מטפס, בסטייל, לראש מלכות השערים בליגה. אבל גם זה לא היה הכל. בדקה ה-85 הציג פדרו נחישות אופיינית באגף, כאשר את כדור הרוחב שלו דחק דווקא לונה לשערו הוא, וקבע את תוצאת המשחק - 0:5 מרשים לאלופת אירופה, שיכולה סוף סוף להמשיך את מה שהתחילה בשנה שעברה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

חרז - ולנסיה 3:1

השלישית בטבלה הגיעה לאנדלוסיה, למפגש מול חרז האחרונה, שניצחה רק פעם אחת העונה. 11 דקות הספיקו לחואן מאטה כדי לנצל בישול של אבר באנגה ולהכניע את רנאן הברזילאי, המושאל מוולנסיה לחרז. בדקה ה-25 יצאה נועלת הטבלה למתפרצת, וקרלוס קאלבו נעץ את השיוויון המפתיע. ולנסיה לא נבהלה, ושמונה דקות לאחר מכן דויד סילבה שלח לרשת והחזיר את היתרון לאורחים. הקצב במחצית השנייה נרגע מעט, אך זה לא הפריע לקרלוס מרצ'אנה לירות את השלישי בדקה ה-69. ניצחון קל לחבורה של אונאי אמרי, שתמתין בסבלנות בתקווה לאיבוד נקודות של המוליכות.

אספניול - סראגוסה 1:2

בן סהר נותר שוב מחוץ לסגל אספניול בקרב התחתית נגד סראגוסה, כשמסביב מתגברות הידיעות על צירופו הקרוב של החלוץ פאבלו אוסבלדו לסגל, במה שעלול לגרום לפיחות נוסף במעמד החלוץ הישראלי. הקטלאנים התחילו טוב את המשחק, עם שער של ורדו בדקה ה-13, אחרי קומדיה של טעויות בהגנת סראגוסה והרחקה רעה של השוער חואן פאבלו קאריסו. בדקה ה-40 השיגה סראגוסה את השיוויון, כשמויסס הורטאדו נגח לשערו הוא בעקבות מצב נייח. בדקה ה-57 ביצע מאוריסיו פוצ'טינו חילוף כפול ואחד משני המחליפים, פרננדו מארקס, כבש את שער הניצחון בדקה ה-71.

דפורטיבו לה קורוניה - אוסאסונה 0:1

המארחים, שלא הפסידו מאז אוקטובר, ידעו כי ניצחון יציב אותם במקום הרביעי בסיום המחזור, בהנחה שמאיורקה לא תפתיע בסנטיאגו ברנבאו. את שלושת המשחקים האחרונים שלה סיימה דפורטיבו בתיקו, והיא לא רצתה לשחזר את התוצאה מול אוסאסונה שסחטה נקודה מריאל מדריד במחזור הקודם. אחרי מחצית מאופסת היה זה חואן רודריגז שהבקיע בדקה ה-49, הודות לבישול של אנדרס גוארדדו המקסיקני. ג'אבד נקונאם האירני הורחק בדקה ה-67, ודפור השיגה את מבוקשה עם העפלה למקום הרביעי.

משחקים נוספים:

מלאגה - אתלטיק בילבאו 1:1
למלאגה: ווליגטון (49). לבילבאו: פרננדו יורנטה (79 בפנדל)

ספורטינג חיחון - חטאפה 0:1
לחיחון: דייגו קסטרו (39)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully