וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד ג'יימס: "כל הצרות התחילו מההצלחה"

שוער פורטסמות הוסיף בטור שלו ב"גרדיאן" על מצב הרעוע: "הבונוסים על הזכייה בגביע חולקו בצורה חסרת אחריות"

בזמן שבאנגליה עסוקים כולם במזג האוויר המקפיא, אי שם בדרום, בעיר הנמל פורטסמות, עסוקים ראשי הקבוצה המקומית גם במשבר הכלכלי החמור שפוקד את המועדון. אם לא די בכך שהקבוצה מדורגת במקום האחרון, הנהלת החשבונות של המועדון שוברת את הראש כבר תקופה ארוכה איך להתמודד עם המשכורות הגבוהות המשולמות לחלק מהשחקנים.

כזכור, ביום רביעי יעמוד המועדון לדין בבית המשפט בגלל חוב למס הכנסה בגובה של 7.5 מיליון ליש"ט ובינתיים היום (ראשון) הכחיש נציג הבעלים והאיש החזק במועדון, מארק ג'ייקובס, את הדיווחים על חובות כוללים בגובה של כ-100 מיליון ליש"ט. יו"ר איגוד השחקנים, גורדון טיילור, הוסיף היום ודיבר על האיחורים בתשלומי המשכורות לשחקנים: "המצב של הקבוצה לא טוב. זה לא מה שמצופה ממועדון בפרמיירליג ולכן הנהלת הליגה כל כך מודאגת מהמצב".

שטוער הקבוצה ונבחרת אנגליה, דייויד ג'יימס, התייחס בטור הקבוע שלו ב"גרדיאן" למצב: "מי היה מאמין שהזכייה בגביע וההופעה באירופה יביאו את המועדון לאסון. אנחנו משלמים עכשיו את המחיר להצלחה. המשכורות מגיעות מאוחר, המועדון נמצא בחובות ותחת סכנת ירידה. באופן אירוני, כל הצרות התחילו מההצלחה. אחרי שזכינו בגביע אמרו לי שזה יהרוס אותנו, זה התברר כנכון. הבונוסים חולקו בצורה חסרת אחריות. לא פלא שהאוהדים זועמים - הרבה כסף נכנס למועדון והוא עדיין בחובות של 60 מיליון ליש"ט. למזלנו, בורכנו בחדר הלבשה חזק. אספו כאן שחקנים מנוסים ואנחנו מתמודדים עם המצב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully